خبرگزاری کار ایران

جلسه تعاملی دستگاه قضایی و پلیس خرم آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۴۹

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان، به‌همراه رئیس پلیس پیشگیری " رییس حفاظت اطلاعات دادگستری و مدیر کل آموزش دادگستری استان لرستان، در خصوص تعامل هرچه بهتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه دیدار کرد.

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان به‌همراه رئیس پلیس پیشگیری، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری و مدیر کل آموزش دادگستری استان لرستان در خصوص تعامل هرچه بهتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد در این دیدار صمیمی، رییس حفاظت اطلاعات و ریاست آموزش دادگستری کل استان لرستان در خصوص مشکلات پیش رو نیروی انتظامی استان در اجرای ماموریت‌های محوله و همچنین تعامل هر چه بیشتر و بهتر پلیس با دستگاه قضایی مطالبی بیان کردند.

سرهنگ نجفی، فرمانده انتظامی خرم آباد، در این دیدا، گفت: الحمدالله این تعامل و یکدلی، عزم راسخ مسئولان انتظامی لرستان و دستگاه قضایی استان موجب این بستر شد که لرستان در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۴۰ در صدی جرائم بتواند یک امنیت مطلوب و درشان مردم بزرگوار استان ایجاد و بسترهای خوبی در توسعه و شکوفایی اقتصادی، گردشگری و توریستی داشته باشد.

وی افزود: خرم آباد بعنوان مرکز استان یکی از امن‌ترین مراکز تبدیل شده است و این تلاش مرهون همت و هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس این شهرستان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز