خبرگزاری کار ایران

خرم آباد قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان استان لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۴۲

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان لرستان با قهرمانی تیم خرم آباد در شهرستان دلفان به کار خود پایان داد.

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان لرستان با قهرمانی تیم خرم آباد در مجموعه ورزشی شهید چمران نورآباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دراین دوره از مسابقات به مدت یک روز با شرکت کشتی گیرانی در هشت وزن برگزار شد در این مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های دلفان، خرم آباد، دورود، کوهدشت، بروجرد، پلدختر و الش‌تر حضور داشتند.

در مجموع تیمی شهرستان‌های خرم آباد با ۷۰ امتیاز، دورود ۶۸ امتیاز و نورآباد ۶۱ امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم الش‌تر نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

در اوزان مختلف نیز در وزن ۵۹ کیلوگرم میلاد تیموری از پلدختر، محمد پیامنی از دورود و سید حمیدرضا خامصی از کوهدشت اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز رضا فولادوند از دورود، صمد داوری از خرم آباد و یعقوب رستمی از نورآباد، در وزن ۷۱ کیلو گرم برومند اصلانی از دورود، سیاوش دوستداریان از خرم آباد و محمد رضا رضائیان از الش‌تر حائز رتبه‌های بر‌تر شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم حمید یاراحمدی از دورود، فرشاد بلفکه از پلدختر و سید امیر نرگسی از خرم آباد و در وزن ۸۰ کیلوگرم محمد یگانه از خرم آباد، محمد امرایی از کوهدشت و رضا فعلی از دورود اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلو گرم داود فلاحی از نورآباد، یوسف نعمتی از کوهدشت و حشمت اله رومیانی از خرم آباد و در وزن ۹۸ کیلوگرم صمد کاظمی از نورآباد، امیر ابدالی محمدی از خرم آباد و حسین قنبری‌پور از الش‌تر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز آرمان نظری از خرم آباد، علی بهرامی از خرم آباد و سعید کاظمی از نورآباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز