خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت؛

بحران کمبود آب آشامیدنی در کوهدشت جدی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۳۴

سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت افت سطح آب‌های زیرزمینی در دشت کوهدشت را خطری جدی برای آینده نه چندان دور این شهرستان عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت افت سطح آب‌های زیرزمینی در دشت کوهدشت را خطری جدی برای آینده نه چندان دور این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کوهدشت، محمد کرم محمدی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی کوهدشت با بیان اینکه هرخبرنگار یک کار‌شناس مسائل سیاسی و اجتماعی است، گفت: اگر رسانه‌ها بر کار مدیران نظارت داشته باشند در کار‌ها کمتر اشتباه رخ می‌دهد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با بیان اینکه خبرنگاران باید مطالبه گر باشند، افزود: باید میان مدیران و خبرنگاران تعامل به وجود بیاید تا درد‌ها و مشکلات بهتر به مسئولان منعکس شوند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری متکی بر عشق است نه درآمد، تصریح کرد: مطلع‌ترین افرادی که در شهر هستند خبرنگاران هستند و مسئولان نباید خبرنگاران را دشمن خود قلمداد کنند.

محمدی با بیان اینکه همه باید در مقابل مردم مورد سوال باشیم، اظهار داشت: ما نسبت به مردم مدیون هستیم و این را به عنوان یک باور قلبی از من پذیرا باشید.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با بیان اینکه وقتی درصد بیکاری در کوهدشت اعلام می‌شود، آمار آن بسیار تکان دهنده است، گفت: وجود نرخ بالای بیکاری در کوهدشت موجب مضاعف شدن مشکلات در بخشهای مختلف شده است.

محمدی در ادامه، دولت کنونی را برخاسته از رای و خواسته مردم دانست و یادآور شد: خواسته این دولت، تغییر رویکرد‌ها در راستای تثبیت باورهای دینی و احیای ارزش‌ها و نه فقط تغییر مدیریت‌ها است.

سرپرست فرمانداری کوهدشت اظهار داشت: عقلانیت و تدبیر یعنی اینکه هرچه داریم را اولویت بندی کنیم و امید را در جامعه پرورش دهیم.

محمدی با بیان اینکه کوهدشت دومین شهرستان جوان و جزو بیکار‌ترین شهرستان‌های کشور است، ادامه داد: بیماری بیکاری خانمان سوزی که استمرار دارد به طور قطع به خانواده‌های کوهدشت از هرنظر آسیب می‌رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افت سطح آب‌های زیرزمینی دشت کوهدشت، بیان داشت: تا سال ۱۳۹۰ میزان افت آب در کوهدشت، ۱.۲ متر بود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت افزود: امروز ۹۳۸ حلقه چاه در این شهرستان وجود دارد که سالانه ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب از این دشت برداشت می‌کنند.

وی اظهار داشت: طی دو سال یعنی از سال ۹۱ تا کنون سطح آب دشت کوهدشت ۱۲ متر فروکش کرده است و اگر وضع به همین منوال پیش رود در آینده‌ای نه چندان دور با بحران جدی آب آشامیدنی در کوهدشت مواجه خواهیم بود.

محمدی پیام رسانی دقیق و تغییر الگوی کشت در کوهدشت را ضروری دانست و بیان داشت: در صورت پشتیبانی خرید از سوی دولت، کشت کلزا را جایگزینی مناسب به جای کشت ذرت در دستور کار قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز