خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد؛

افتتاح مجمع نخبگان پلیس لرستان با همکاری بسیج و دانشگاه‎ها در هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۱۳

افتتاح مجمع نخبگان پلیس لرستان با همکاری بسیج و دانشگاه‎ها در هفته ناجا از برنامه های ما خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: افتتاح مجمع نخبگان پلیس لرستان با همکاری بسیج و دانشگاه‎‌ها در هفته ناجا از برنامه‌های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، سردار محمد قنبری در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفته ناجا به همه اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای انتظامی و نظامی اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته ناجا از روز شنبه آغاز می‌‎شود، بنابراین، این هفته فرصت خوبی است تا پلیس و نیروهای انتظامی بتوانند، اقتدار خود را به اقشار مختلف مردم نشان داده و آن‌ها را با توانمندی خود آشنا کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس نیروی انتظامی لرستان نیز برنامه‎های مختلف و متنوعی از جمله دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‏آباد، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مراسم قرائت پیام مهر در مدارس لرستان، اجرای توانمندی‎های یگان‏های ویژه در سطح پارک‎‌ها و میادین و توزیع بسته‏‌های فرهنگی در سطح مدارس لرستان و مساجد در زمینه عفاف و حجاب، پیامدهای ماهواره، تهدیدهای فضای مجازی و شیطان‏پرستی را در این هفته دارد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‏ای به مردم، برگزاری نمایشگاه دانش‏بنیان پلیس، افتتاح مجمع نخبگان پلیس لرستان با همکاری بسیج و دانشگاه‎‌ها، ملاقات‏های چهره به چهره مسئولان انتظامی استان با مردم، برگزاری همیاران پلیس و حضور مسئولان انتظامی در مساجد و مدارس از دیگر برنامه‏های ما در سطح استان لرستان و در هفته ناجا است.

قنبری یادآور شد: در این هفته فرماندهان نیروی انتظامی لرستان به همراه برخی از کارکنان خود به دیدار خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران می‌‏روند، چراکه این افراد حق زیادی بر گردن همه ما دارند، این در حالی است که در این هفته نشست‏های تخصصی و برگزاری محافل انس با قرآن نیز در لرستان برگزار می‌‏شوند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی است تا مشارکت مردم با نیروی انتظامی بیشتر و فعالیت‏های این نیرو‌ها را به اطلاع مردم برسانیم، بنابراین در این هفته یکی از برنامه‏های ما قدردانی و افزایش انگیزه خدمت در بین نیروهای انتظامی لرستان است؛ در این هفته باید از افرادی که در راستای امنیت و کاهش جرائم در استان تلاش می‌‏کنند، تقدیر به عمل آورد.

وی عنوان داشت: یکی از برنامه‌‏های ما تعامل با اصحاب رسانه و بهره‏گیری از ظرفیت آن‌ها است، چراکه این افراد می‌‏توانند، ما در افزایش احساس امنیت در لرستان کمک کنند.

قنبری با بیان اینکه در این هفته هشدارهای لازم جهت افزایش امنیت در استان و کاهش جرائم در قالب بروشور، سی‏دی و خدمات نرم‏افزاری در اختیار مردم و به ویژه مدارس قرار می‌‏گیرد.

* افزایش خدمت‏رسانی و احساس امنیت از اهداف نیروی انتظامی لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان ادامه داد: یکی از برنامه‌‏هایی که نیروی انتظامی لرستان به صورت جدی پیگیری می‌‏کند، افزایش خدمت‌‏رسانی به اقشار مختلف مردم است، به ویژه کسانی که خواهان آرامش و امنیت در جامعه هستند؛ در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌‏گیریم تا لرستان به یک استان ناامن برای مجرمان و به ویژه سارقان تبدیل شود.

این مسئول نظامی در پایان اضافه کرد: ما به دنبال تعامل با همه دستگاه‏‌های اجرایی، نخبگان، اصحاب رسانه، نهادهای مردمی و غیردولتی و… هستیم تا لرستان را به یک استان کامل امن و بدون جرائم تبدیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز