خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان؛

۱۱۷ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۲۱

مأموران مبارزه با مواد مخدر لرستان در یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی خوزستان یک باند ترانزیت مواد مخدر را منهدم و ۱۱۷ کیلو‌گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ۱۱۷ کیلوگرم تریاک در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد به نقل از پایگاه پلیس، علی احمدی‌تبار اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر لرستان در یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی خوزستان یک باند ترانزیت مواد مخدر را منهدم و ۱۱۷ کیلو‌گرم تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: سه اکیپ ویژه در محورهای ارتباطی شهرستان‌های اهواز، شوش و اندیمشک خوزستان مستقر شدند و با مشاهده دو دستگاه خودروی سواری در یک تعقیب و گریز طولانی آن‌ها را توقیف کردند.

این مسئول ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱۷ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‎ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر قصد ترانزیت این محموله مواد افیونی را از استان‎های خوزستان و فارس به لرستان داشتند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: لرستان محل امنی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیست و پلیس استان با جدیت تمام با این‌گونه موارد برخورد می‌‎کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز