خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد؛

دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارز‌ترین دوره‌های تاریخ ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۴۷

دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارز‌ترین دوره تاریخ ایران اسلامی است. دوره‌ای که ملت ایران در مقابل هجمه‌های دشمنان به خوبی ایستادگی کردند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارز‌ترین دوره تاریخ ایران اسلامی است. دوره‌ای که ملت ایران در مقابل هجمه‌های دشمنان به خوبی ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها طی روزهای گذشته به دنبال ائتلاف بین‌المللی ضد داعش بودند این در حالی است که خود آنها گروه داعش را به وجود آوردند و از آنها حمایت کردند.

وی عنوان کرد: این تناقض در موضع‌گیری‌ها و عمل آمریکا را هیچ کس باور نمی‌کند زیرا آنها نمی‌خواهند گروه داعش را از بین ببرند.

میرعمادی یادآور شد: آن روزی که گروه‌های داعش و تکفیری افراد بیگناه را سرمی‌بریدند آمریکایی‌ها حرف نمی‌زدند اما امروز که کمر داعش توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی با حمایت ایران اسلامی شکسته شده و وضعیت داعش یک وضعیت مطلوبی نیست آمریکایی‌ها می‌خواهند در مقابل آنها بایستند که هدف از این کار دسیسه‌ای علیه بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند این دسیسه را ایجاد کنند تا گروه‌های داعش را به سوریه بفرستد همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند نیت آمریکایی‌ها در این ائتلاف پلید و عملشان آلوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مقام معظم رهبری به خوبی برای مردم بعد از عمل جراحی خود بیان فرمودند که چند بار آمریکایی‌ها از ایران برای شرکت در این ائتلاف دعوت کرده‌اند اما ایران دست رد به سینه آنها زده زیرا اگر ایران در این ائتلاف شرکت می‌کرد سابقه درخشان آن در مبارزه با تروریست خدشه‌دار می‌شد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۳۱ شهریور ماه آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آمریکا وقتی دید که ایران اسلامی به پیروزی رسیده است صدام را تحریک کرد که به ایران حمله کند و این حمله در ۳۱ شهریور آغاز شد و بیش از ۸ سال طول کشید.

وی افزود: مردم ایران اسلامی وقتی شاهد هجوم وحشیانه بعثی‌ها به سرزمین ما شدند به فرمان امام راحل لباس رزم پوشیدند و در مقابل این هجمه به خوبی ایستادگی کردند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارز‌ترین دوره تاریخ ایران اسلامی است. دوره‌ای که ملت ایران در مقابل هجمه‌های دشمنان به خوبی ایستادگی کردند.

میرعمادی عنوان کرد: در طی این ۸ سال ملت ایران نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ۸ سال دفاع مقدس یک مکتب دفاعی ایجاد کرد که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: دفاع مقدس باعثشد که تمام معادلات جهانی به هم بریزد و ثابت کرد که ایمان در برابر کفر غلبه دارد.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان داشت: مقام معظم رهبری در نخستین مصاحبه بعد از عمل جراحی خود یک دریایی از مطالب و پشت پرده‌های جنایات آمریکا را برای مردم بیان فرمودند.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: سخنان و تحلیل‌های مقام معظم رهبری آن رفتار منافقانه و دورویی آمریکایی‌ها را برای مردم در ائتلاف ضد داعش افشا کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این مصاحبه فرمودند؛ که آمریکایی‌ها چندین بار از ایران دعوت کردند که در این ائتلاف شرکت کنند اما ما نپذیرفته‌‌ایم و آنها می‌خواستند این را به نفع خود بیان کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در مصاحبه مقام معظم رهبری نکاتی توسط ایشان بیان شد که یکی از این نکات این بود آنچه که در عراق کمر داعش را شکست حضور مردم و ارتش عراق با حمایت ایران اسلامی بوده است نه آمریکایی‌ها، زیرا اگر جلوی داعش گرفته نمی‌شد آمریکایی‌ها از آنها حمایت می‌کردند اما وقتی دیدند که جلوی آنها گرفته شده به دنبال ائتلاف افتادند.

وی افزود: نکته دوم سخنان مقام معظم رهبری این بود که آمریکایی‌ها دنبال واسطه‌گری بودند و درخواست کردند و اول به سراغ ایران آمده بودند تا در این ائتلاف شرکت کند اما دست رد به سینه آنها زده شد و آنها بعد از آن تصمیم گرفتند که اعلام کنند ایران نباید در این ائتلاف باشد.

میرعمادی گفت: چرا ایران با آمریکا در مبارزه با داعش همکاری نکرده مقام معظم رهبری در این خصوص دو مطلب مهم و اساسی را اعلام کردند که یکی اینکه آمریکایی‌ها نیت‌شان خراب و عمل‌شان در این ائتلاف آلوده است و اینکه نیت آمریکا در این ائتلاف بین‌المللی ضد داعش باقی ماندن در عراق و حاضر شدن در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی دیگر از اهداف امریکایی‌ها در این ائتلاف جلوگیری از شکست آمریکا توسط داعش در سوریه و عراق است به خاطر اینکه داعش امروز در عراق و سوریه شکست خورده و آمریکایی‌ها می‌خواهند این ائتلاف را به صورت نمایشی برگزار کنند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: امروز آمریکایی‌ها متوجه شدند که نقش ایران در مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه جدی و پر رنگ است و آنها می‌خواهند با این ائتلاف نقش ایران در مبارزه با تروریسم را کم‌رنگ کنند اما با اهداف پلید و عمل آلوده‌ای که دارند هرگز به این مهم دست نمی‌یابند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: تدبیر و مخالفت مقام معظم رهبری در این ائتلاف باعثشد ایران اسلامی دوباره در دنیا سربلند بیرون بیاید و آمریکا را در دنیا تضعیف کند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ملت ایران دو هزار و ۸۸۷ روز در دوران دفاع مقدس جنگیدند و هفته دفاع مقدس در میان ملت ایران همیشه زنده می‌ماند و مایه افتخار کشور است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس یک رخداد فرهنگی و آموزشی بزرگ در کشور است که میلیون‌ها دانش‌آموز در سر کلاس حاضر می‌شوند و باعثیک حرکت علمی، تعلیمی و تربیت جدیدی در کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آموزش و پرورش دو بال سعادت جامعه هست که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به تعالی و علم و دانش همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بهار تعلیم و تربیت را سرشار از طراوت و با نشاط آغاز کنیم.

میرعمادی گفت: معلمان پرچمداران تعلیم و تربیت هستند و در واقع خط مقدم جهاد علمی برعهده معلمان گذاشته شده است.

وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی به دنبال پیشرفت، تعالی و الگو شدن در دنیاست عنصر تعلیم و تربیت باید جدی گرفته شود تا شاهد پیشرفت علم و دانش در کشور باشیم.

وی در ادامه به عمل موفقیت‌آمیز مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی مایه نگرانی ملت ایران شد و خبر سلامتی ایشان باعثشد که ملت ایران و مسلمانان جهان خوشحال شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: رابطه مردم با امام و رهبری قلبی است و مقام معظم رهبری در دل مردم جا دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در عیادتی که از مقام معظم رهبری در بیمارستان داشته‌ام ایشان فرمودند که سلام من را به مردم ولایتمدار، مومن و شجاع مردم لرستان برسانید زیرا این مردم مردمی اصیل و همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: ما خدا را شاکریم که سلامت رهبر معظم انقلاب بازگشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز