خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان؛

دکه‌های غیرمجاز در ورودی خرم‌آباد جمع‌آوری شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۶۵

شب گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی و شهرداری خرم‌آباد، دکه‌های غیرمجاز در ورودی خرم‌آباد از سمت بروجرد تخریب و جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: شب گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی و شهرداری خرم‌آباد، دکه‌های غیرمجاز در ورودی خرم‌آباد از سمت بروجرد تخریب و جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به جمع‌آوری دکه‌های بدون مجوز از ورودی شهرستان خرم‌آباد از سمت بروجرد گفت: این مغازه‌ها بدون مجوز ساخته شده بودند و ایجاد سد معبر می‌کردند به همین خاطر چهره‌ شهرستان خرم‌آباد را در ورودی به سمت بروجرد زشت کرده بودند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دادستان خرم‌آباد و شهرداری این شهرستان، شب گذشته آن‌ها را تخریب و جمع‌آوری کرده‌ایم.

وی افزود: علاوه بر سد معبر این مغازه‌ها، تخلف‌هایی مانند فروش مواد مخدر و غیره… مشاهده شده و جمع‌آوری آن‌ها مدت‌های قبل در دستور شهرداری‌ها بوده اما تا امروز کاری صورت نگرفته است که جا دارد از شهردار خرم‌آباد به خاطر تعامل خوبی که با نیروی انتظامی دارد تقدیر و تشکر کنیم.

سردار قنبر یادآور شد: در حال حاضر قراردادی بین شهرداری و نیروی انتظامی لرستان بسته شده که نیروی انتظامی با همکاری شهرداری خرم‌آباد برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و سد معبر را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در بحثسد معبر در تمام شهرستان‌ در کنار شهرداری‌ها باشد و با آن‌ها همکاری لازم را انجام دهد.

وی افزود: جمع‌آوری دکه‌های غیر مجاز در منطقه پرگانه خرم‌آباد یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان بوده است که جا دارد از دادستان خرم‌آباد به خاطر همکاری خوبی که با نیروی انتظامی و شهرداری داشته در این زمینه تقدیر شود.

سردار قنبری یادآور شد: از یک ماه پیش احکام این دکه‌ها به آن‌ها ابلاغ شده که خود وسائل خود را جمع‌آوری کنند اما متاسفانه برخی از آن‌ها این کار را انجام نداده و شب گذشته شهرداری خرم‌آباد با همکاری دادستان این شهرستان و نیروی انتظامی آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز