خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس

بسیج برای رفع بیکاری در لرستان تلاش مضاعف کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۹۳

اکنون بنیاد برکت، بنیاد اقتصادی کوثر و سازمان بسیج مستضعفین در سطح کشور در مناطق محروم برای رفع فقر و محرومیت ها فعالیت می کنند که کار آن ها نشأت گرفته از تفکر بسیجی امام خمینی(ره) است.

عبدی گفت: اکنون بنیاد برکت، بنیاد اقتصادی کوثر و سازمان بسیج مستضعفین در سطح کشور در مناطق محروم برای رفع فقر و محرومیت ها فعالیت می کنند که کار آن ها نشأت گرفته از تفکر بسیجی امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، ایرج عبدی در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج کشور در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شریعت ما به عنوان یک مسلمان وظایفی تعریف شده است که باید به صورت تکلیفی به آن ها عمل کنیم که این تکالیف همان تکالیف مسلمانی و وظایف دینی ما هستند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: نیروی بسیج یک ظرفیت عظیم و تکلیفی است که باید از این ظرفیت برای رفع بیکاری و محرومیت زدایی در لرستان طور کامل استفاده کرد.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین ریشه در ایدئولوژی دینی ما دارد و بسیج کشور نیز بر همین اساس عمل می کند و امام خمینی(ره) نیز بر همین اساس بسیج مستضعفین و کمیته امداد را تشکیل داده است.

عبدی تصریح کرد: اکنون بنیاد برکت، بنیاد اقتصادی کوثر و سازمان بسیج مستضعفین در سطح کشور در مناطق محروم برای رفع فقر و محرومیت ها فعالیت می کنند که کار آن ها نشأت گرفته از تفکر بسیجی امام خمینی(ره) است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس بیان کرد: ما باید برای صیانت از تفکر بسیج از این شیوه استفاده کنیم و از ظرفیت های بسیج به نحو احسن استفاده کنیم و تمام ظرفیت های آن ها را مورد استفاده قرار دهیم زیرا ظرفیت بسیج یک ظرفیت بسیار بزرگ و تکلیفی است.

وی اظهار کرد: در لرستان سطح درآمد مردم بسیار کم و بیکاری بسیار زیاد است به طوری که در برخی از خانوده های ۵ نفره مشاهده می‌شود که هر ۵ نفر آن خانواده بیکار هستند و منبع درآمدی ندارند.

عبدی عنوان کرد: ما انتظار داریم که در زمینه ایجاد اشتغال و رفع فقر در سطح استان لرستان به طور تکلیفی عمل کنیم زیرا مقام معظم رهبری چند سال است که بر این مسأله تأکید دارند و ما باید در این زمینه احساس تکلیف کنیم که اگر در جامعه یتیم و نیازمند وجود دارد به کار آن ها رسیدگی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز