خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در لرستان؛

شبکه‌های ماهواره‌ای انگلیسی عامل اصلی تفرقه افکنی بین مسلمانان شیعه و سنی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۸۹

مرکز اصلی بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای در انگلیس است که هدف از تولید این برنامه‌ها تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی است.

سردار نقدی گفت: مرکز اصلی بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای در انگلیس است که هدف از تولید این برنامه‌ها، تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، سردار محمدرضا نقدی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بروجرد در این شهرستان اظهار کرد: استقلال، آزادی و پیشرفت کشور و از همه مهم‌تر اهتزاز پرچم اسلام که بر بالای سر ما شکل گرفته است به برکت خون شهدای ۱۷ شهریور ماه است.

وی افزود: شهدای ملت اسلامی با خون خود پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی را به ارمغان آوردند و همه پیشرفت‌های کشورمان مدیون ایثارگری‌های آن‌ها است که با دست خالی خود به میدان آمدند و در برابر رژیم پهلوی ایستادند و حاکمیت ظالمانه آن‌ها را به ذلت کشیدند.

سردار نقدی تصریح کرد: شهدای مظلوم غزه که امروز مردانه و عاشقانه به میدان آمده‌اند و با کمترین امکانات در برابر رژیم صهیونیستی بدون هیچ عذر و بهانه‌ای جانفشانی می‌کنند توانسته‌اند پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در بیاورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز اسلام به کانون توجهات جامعه بشری تبدیل شده است و جامعه بشری همه نظریه‌ها را در این زمینه تجربه کرده ‌و تمام بن بست‌های دنیا به برکت ایستادگی و مقاومت مسلمانان به دنبال پیدا کردن راهی برای حرکت خود در مسیر اسلام هستند.

وی اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردم غزه حجت را بر همه دنیا تمام کرده زیرا ‌مردم کم تعداد در یک منطقه کوچک توانستند در برابر ظلم و جنایات صهیونیست‌ها ایستادگی کند و به پیروزی برسند.

سردار نقدی عنوان کرد: مردم مظلوم غزه با ایستادگی و مقاومت خود مجهز‌ترین ارتش‌های دنیا را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها که یک انبار و زاغه مهمات برای امریکا محسوب می‌شد شکست دادند.

وی گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس در برابر رژیمی ایستادند که بر زمین و آسمان ظلم می‌کرد و انقلاب اسلامی یک اعجاز الهی بود که در برابر قدرت آن دوران ایستادگی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز درصد بسیار بالایی از رسانه‌ها در دست صهیونیست است که برای آلوده کردن جوانان ما از هیچ گونه تلاشی فروگذار نیستند.

سردار نقدی بیان کرد: امروز دشمن نمی‌تواند با اسلحه وارد جنگ با ایران شود و از رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای در جنگ نرم استفاده می‌کنند و بسیجیان باید در این زمینه هوشیار باشند و مردم را نسبت به اقدامات شوم دشمنان به ویژه جوانان آگاه سازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در نشست این حلقه صالحین عنوان کرد: بعضی از افراد جامعه گرفتار مصیبت بزرگی هستند که نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند.

سردار محمدرضا نقدی افزود: امر به معروف ونهی ازمنکر باید به صورت عطوفت و با مهربانی انجام شود.

وی با بیان اینکه تفرقه میان شیعه و سنی مهم‌ترین هدف برنامه‌های ماهواره‌ای است، گفت: مرکز اصلی بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای در انگلیس است که هدف از تولید این برنامه‌ها تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز