خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبرداد؛

کمک به ۱۰۴ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۱۰

در لرستان بیش از ۱۰۴ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای داریم که به هر حال هر کدام هزینه‌‌های زیادی را برای راه‌ اندازی و فعالیت واحدشان پرداخت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: درلرستان بیش از ۱۰۴ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای داریم که به هر حال هر کدام هزینه‌‌های زیادی را برای راه‌ اندازی و فعالیت واحدشان پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قدرت الله ولدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری لرستان با اشاره به اینکه لیست ۵۳۵ واحد و ۱۱۵ طرح برای دریافت تسهیلات ۱۵۰۰ میلیاردی به تهران ارائه شده است، اظهار کرد: ۱۳۰۰ میلیارد یا به عبارتی در حدود ۹۰ درصد این تسهیلات در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: انحرافی که در سال ‌های گذشته در زمینه‌ تسهیلات بنگاه‌‌های زود بازده مطرح شد سبب شده ما با حساسیت بیشتری روند تخصیص این تسهیلات را زیر نظر بگیریم و در همین زمینه چهار تیم بازرسی و نظارت برای کنترل این پروسه تدارک دیده‌ایم تا مشکلات گذشته شکل تکرار نشود.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان متولی این امر هرگز اجازه‌ نخواهد داد انحرافی در ارائه‌ و مصرف این تسهیلات پیش بیاید.

ولدی تصریح کرد: در همین راستا از بانک‌ها و مجموعه‌ استانداری می‌‌خواهیم تا در زمینه‌ بازرسی‌های مستمر و منظم ما را یاری کنند تا با نظارت کامل این تسهیلات اختصاص یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در مورد دستور کار جلسه هم گفت: در استان لرستان بیش از ۱۰۴ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای داریم که به هر حال هر کدام هزینه‌‌های زیادی را برای راه‌ اندازی و فعالیت واحدشان پرداخت کرده‌اند.

ولدی اظهار کرد: در حوزه‌ امور آب مشکلاتی برای این واحد‌ها به وجود آمده که بر اساس مکاتباتی که در گذشته انجام گرفته ایراداتی گرفته‌اند که در زمینه‌ صدور مجوز جدید و تمدید پروانه‌های گذشته نظارت بیشتری باید انجام شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن وضعیت اشتغال این واحد‌ها و همچنین سرمایه‌ گذاری انجام شده ضروری است به گونه ‌ای عمل شود که آسیبی متوجه فعالان این حوزه نباشد.

ولدی بیان کرد: خود دوستان ما در انجمن شن و ماسه لرستان با دلسوزی هر چه تمام در این حوزه فعالیت می‌کنند و بر اساس قانون هم اگر تخلفی وجود داشته باشد، ما برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: پیشنهاد ما جایگزینی معادن کوهی به جای معادن رودخانه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز