خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان خبرداد:

فراخوان انتخاب بازنشستگان، از کارافتادگان نمونه تأمین‌اجتماعی لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۰۳

فراخوان انتخاب بازنشستگان، از کارافتادگان و همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی نمونه تأمین‌اجتماعی لرستان برگزار می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: فراخوان انتخاب بازنشستگان، از کارافتادگان و همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی نمونه تأمین‌اجتماعی لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور فراخوانی از بازنشستگان، از کارافتادگان، همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی و تمامی مستمری‌بگیران این سازمان دعوت کرد که در صورت دارا بودن شرایط، فرم‌های انتخاب مستمری‌بگیران نمونه را تکمیل و به شعبه تأمین‌اجتماعی مربوطه ارائه دهند.

شهناز حمزه لویی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان، در این خصوص اظهار داشت: این برنامه در راستای عمل به آموزه‌های دینی مبنی بر تکریم سالمندان به اجرا درمی‌آید و سازمان تأمین‌اجتماعی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را فرصتی مغتنم می‌داند تا از کسانی که سالیان متمادی در عرصه تولید، خدمت و اشتغال و در راه تأمین آسایش و رفاه خانواده مجاهدت کرده‌اند، تجلیل کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان در ادامه عنوان کرد: انتخاب مستمری‌بگیران نمونه تأمین‌اجتماعی بر اساس ضوابطی از قبیل: داشتن سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی در زمان بازنشستگی، تدریس در مراکز رسمی آموزشی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی، انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تربیت فرزندان شایسته نیز از دیگر ضوابط انتخاب مستمری‌بگیران نمونه است که مدارک تحصیلی فرزندان، موفقیت فرزندان در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری در این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.

حمزه لویی درادامه یادآور شد: در رابطه با همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی نیز علاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل: تعداد فرزندان تحت تکفل، موفقیت تحصیلی همسر بازمانده و تحت تکفل یا در قید حیات بودن پدر و مادر بیمه‌شده متوفی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی تأمین اجتماعی استان لرستان، مستمری‌بگیران، از کار افتادگان و همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه، ۲۵ شهریورماه، فرم‌های تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی مربوطه و یا روابط عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی استان‌ ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز