خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان لرستان:

بیکاری و عدم سرمایه گذاری، زمینه ساز وقوع جرایم در شهرستان کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۸۵

در حوزه تامین امنیت نمره نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۰ بوده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه ایجاد عدالت و امنیت موفق بوده است، تصریح کرد: در حوزه تامین امنیت نمره نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۰ بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جعفر بدری در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با اشاره به روند وقوع جرایم در این شهرستان اظهار داشت: کوهدشت یکی از شهرستانهایی است که گاهی اوقات به سبب وقوع برخی جرایم در تی‌تر اخبار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دارای مردمی مومن و متدین است ادامه داد: این شهرستان دارای استعداد خوبی در زمینه وجود نیروی انسانی خدمت گزار و مجرب است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ادامه داد: با وجود همه ظرفیتهای موجود در این شهرستان متاسفانه با کمکاری‌های صورت گرفته در گذشته توجه چندانی برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان کوهدشت صورت نگرفته است.

بدری با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان افزود: این در حالیست که شهرستان کوهدشت دارای بالا‌ترین نرخ بیکاری در میان شهرستانهای استان است.

وی عدم جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر چالش‌های این شهرستان برشمرد و یادآور شد: بیکاری و عدم سرمایه گذاری در این شهرستان موجب وقوع برخی جرایم در شهرستان کوهدشت شده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه وقتی در یک منطقه شغل وجود ندارد مردم آن منطقه مجبور به مهاجرت می‌شوند تصرح کرد: نبود شغل، بیکاری و فقر موجب مهاجرت شده و افزایش مهاجرت نیز تبعات دیگری را با خود به همراه خواهد داشت.

بدری با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری برای برداشتن تبعیض، ایجاد عدالت و امنیت برداشته است یادآور شد: نظام اسلامی به دنبال این است که برای مردم رفاه و آسایش را به ارمغان بیاورد و اگر حکومتی توانست این موارد را عملیاتی کند مورد قبول و رضای خداوند قرار خواهد گرفت.

روز به روز اعتماد مردم به دستگاههای انتظامی و قضایی در حال افزایش است

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه ایجاد عدالت و امنیت موفق بوده است تصریح کرد: در حوزه تامین امنیت نمره نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۰ بوده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ادامه داد: با وجود جنگ و ناامنی که در همسایگان مرزی کشورمان وجود دارد وضعیت امنیت در ایران اسلامی بالا است.

بدری با بیان اینکه در بعد عدالت نیز روز به روز اعتماد مردم به دستگاههای انتظامی و قضایی در حال افزایش است، افزود: در این زمینه نیز دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه دستگاه قضایی در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: در این راستا ابتدای سالجاری موفق شدیم که در بخش کوهنانی با از میان برداشتن مشکلات نسبت به راه اندازی دادگاه اقدام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان تصریح کرد: همچنین در نظر داریم که در بخش گراب نیز اقدام به راه اندازی دادگاه قضایی کنیم که از شهرداری این شهر انتظار می‌رود محل مورد نیاز برای استقرار دادگاه را مشخص کند.

بدری ادامه داد: ایجاد دادگاه در شهر درب گنبد نیز از دیگر برنامه‌های دادگستری لرستان بوده که در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز