خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان؛

مشکلات واحدهای کارگری و تولیدی بروجرد بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۷۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، امروز به شهرستان بروجرد آمده‎ایم تا مشکلات تولیدکنندگان آن را از نزدیک مشاهده و برای حل آنها تلاش کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان امروز به شهرستان بروجرد آمده‎ایم تا مشکلات تولیدکنندگان آن را از نزدیک مشاهده و برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی آشتاب در حاشیه سفر بازدید از مرکز آموزش علمی و کاربردی تعاونی تولیدکنندگان شهرستان بروجرد اظهار داشت: امروز به شهرستان بروجرد آمده‎ایم تا مشکلات تولیدکنندگان آن را از نزدیک مشاهده و برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به در پیش‎رو بودن هفته تعاون، خاطرنشان کرد: در هفته تعاون از مرکز آموزش علمی و کاربردی تعاونی تولیدکنندگان شهرستان بروجرد بازدید و مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

این مسئول یادآور شد: در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شده است، عمده‎‌ترین مشکلات مالی نظیر سرمایه در گردش و بدهی‎های معوق فعالان اقتصادی توسط این اداره جمع‎بندی و پس از مطرح‎ شدن در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بروجرد به منظور برون‎رفت از برخی مشکلات موجود بررسی شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ادامه داد: افتتاح چند مرکز تولیدی، خدماتی، کشاورزی در سطح استان لرستان، افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهرستان‎های خرم‎آباد، بروجرد و چند واحد تجاری در شهرستان ازنا که توسط تعاونی‎‌ها ساخته شده‎اند، در برنامه هفته تعاون قرار دارد.

آشتاب عنوان داشت: افتتاح مرکز ساماندهی کارگران ساختمانی شهرستان الیگودرز، تجلیل و تکریم از تعاون‎گران در قالب جشنواره تعاون‎گران استان لرستان، مباحثتبلیغی و ترویجی در حوزه تعاون با برگزاری نشست‎های تخصصی با صاحب‎نظران حوزه اقتصاد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی خاطر نشان کرد: معرفی هرچه بیشتر بخش تعاون به منظور انجام کارگروهی در قالب تعاونی‎های مختلف با گرایش فعالیت‌های اقتصادی نیز در برنامه‌های هفته تعاون قرار دارد.

این مسئول با اشاره به جایگاه بخش تعاون در سند چشم‎انداز اقتصاد کشور، تصریح کرد: این بخش ۲۵ درصد از کل اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است و براین اساس باید تلاش شود، این سهم ۲۵ درصدی تحقق یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه اصحاب قلم و رسانه به عنوان بازوان اطلاع‎رسانی و تبلیغی مدیران کشور در این باره باید اطلاع‎رسانی کنند، اضافه کرد: در هفته تعاون می‌‎کوشیم، بخش تعاون را آنگونه که باید در شأن تعاون‎گران و فعالان اقتصادی استان لرستان باشد معرفی کنیم.

بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد با حضور بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و رصد مسائل و مشکلات حوزه کاری آن‌ها از دیگر برنامه‎های سفر کاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به شهرستان بروجرد بود؛ در بازدید از مرکز فنی‎وحرفه‎ای امام علی(ع) این شهرستان از نزدیک با کارآموزان گفت‎وگو کرده و مشکلات آن‌ها شناسایی و رصد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز