خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد؛

اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات خوب دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۵۴

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم دانست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتاد و اکنون این طرح توسط دولت یازدهم انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم دانست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتاد و اکنون این طرح توسط دولت یازدهم انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میر عمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر دوست داشتن مردم و خدمت به آن‌ها را از نشانه‌های اهل تقوا دانست.

حجت الاسلام میرعمادی اظهار داشت: امام صادق می‌فرماید: سه چیز است که اگر کسی آن‌ها را انجام ندهد عذرش پذیرفته نیست که این سه چیز اول مشورت کردن با آدم خیرخواه و دلسوز، دیگری مدارا کردن با آدم حسود و سوم محبت و دوستی ورزیدن با مردم است.

وی در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و بیان داشت: هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بوده که در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند که به این مناسبت این روز را روز مبارزه با تروریست نامیده‌اند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به این مطلب که تمام مردم کشور با نام شهیدان رجایی و باهنر مانوس هستند، تصریح کرد: علت این انس مردم ویژگی‌های منحصربه فرد این دو شهید بزرگوار است که بارز‌ترین ویژگی آن‌ها ساده زیستی، خدمت به مردم، پایبندی به ارزش‌ها و باورهای دینی بوده که صفاتی دلنشین هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه مدیر و مسئول باید ساده زیست بوده و اهل تجمل نباشد، اضافه کرد: مسئله دیگر خدمت کردن به مردم و مردمی بودن مدیران است به طوری که مسئولین بایستی مردم را دوست داشته و به فکر مردم و حل مشکلات آن‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر پایبند به دین و ارزش‌های الهی بودند عنوان کرد: به‌ خاطر وجود این ویژگی دولت این دو شهید گرامی دولتی مکتبی نامیده شد و مردم آن‌ها را بسیار دوست داشتند و خداوند نیز آن‌ها را الگویی برای همگان به ویژه مسئولین قرار داد تا از آن‌ها الگو بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم، مسئولین دیندار، با صداقت و باغیرت را دوست دارند، اظهار داشت: هفته دولت هر سال فرصتی است تا دولتمردان اهداف و برنامه‌های خود را بیان کنند همانگونه که رهبر معظم انقلاب از اعضای هیئت دولت خواستند که عملکردشان را بیان کنند تا موجب خوشحالی مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه یکسال از عمر دولت یازدهم گذشته است، عملکرد دولت تدبیر و امید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حقیقت این است که عملکرد دولت، طی یکسال گذشته خوب و رضایت بخش بوده و اقداماتی انجام داده است که مطابق آن ثبات و آرامش در زندگی مردم و همچنین در اقتصاد به وجود آمده است.

خطیب جمعه خرم آباد در این باره افزود: دولت یازدهم موفق به مهار تورمی که همه را کلافه کرده بود شده و حتی آن را کاهش داده است و از سوی دیگر تلاش دولت مورد تائید و حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: دولت تلاش کرد که تحریم‌ها در کشور شکسته شود و در مسائل خارجی و تحولات عراق و همچنین مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدامات موثری را انجام داده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری در زمینه مبارزه با تروریست‌ها و گروه تکفیری داعش، موضع گیری‌های ارزشمندی داشته است به طوریکه در این باره تاکید کرد که کربلا و نجف خط قرمز ما است و اگر کسی به آن‌ها حمله کند وارد عملیات با آن‌ها خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم دانست و عنوان کرد: طرح تحول سلامت، اقدام ارزشمندی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتاد و اکنون این طرح توسط دولت یازدهم انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام میرعمادی انتقاد به دولت را امری طبیعی دانست و بیان داشت: طبیعی است در جامعه‌ای که ۷۰ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند انتقاد وجود دارد و مطبوعات، آزادانه می‌توانند انتقاد کنند که این موضوع برای دولت یک نوع نعمت محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز بیشترین دغدغه افراد به طور عمده راجع به عزل و نصب‌ها است به طوری که در برخی موارد دیده می‌شود، نیروهای ارزشی کنار گذاشته می‌شوند در حالیکه خط و مشی‌ها و عزل و نصب‌ها بایستی بر اساس موازین، اصول و توانمندی‌ها باشد چرا که این مملکت متعلق به مردم است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این مطلب که حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت و شخص رئیس جمهور سرمایه بزرگی برای دولت محسوب می‌شود، اظهار داشت: رهبر انقلاب در تمامی سخنرانی‌های خود از دولت حمایت کرده‌اند چرا که خواستار موفقیت دولت و خدمت به مردم هستند.

وی ادامه داد: این شرایط فضا و فرصت مناسبی را فراهم کرده که دولتمردان از حمایت رهبر فرزانه انقلاب و مردم برای خدمت کردن به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام میرعمادی بر حفظ وحدت بین مردم و مسئولین تاکید کرد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم وحدت در کشور حفظ شود و مبادا کشور دچار دو قطبی‌گری شود و هر کسی بایستی در جهت حفظ وحدت در کشور قدم بردارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه یادآور شد: پیدا شدن گروه تروریستی داعش در عراق، گروه النصره در سوریه و گروه طالبان در افغانستان یک مطلب را به دنیا ثابت می‌کند و آن تروریست پرور بودن آمریکا است و امروز برای دنیا ثابت شده که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با تروریست است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: جالب است که اخیرا رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که با گروه داعش در عراق مبارزه می‌کنیم اما در حمله آن‌ها به سوریه دخالت نمی‌کنیم پس این سخن مشخص می‌شود که داعشی‌ها دست پرورده و مهره آمریکا هستند و هرکجا که بخواهند آن‌ها را می‌فرستند.

حجت الاسلام میرعمادی به مناسبت دیگر هفته اشاره کرد و گفت: اول ماه ذی القعده ولادت حضرت معصومه و آغاز هفته کرامت بوده و دهه کرامت فرصتی است تا بتوانیم جایگاه ولایت را در بین مردم تبیین کنیم همانطور که امام رضا علیه السلام در نیشابور جایگاه ولایت را برای مردم روشن کرد.

وی هدف هجرت حضرت معصومه(س) به ایران را ابتدا دیدار با امام رضا(ع) و سپس اظهار ولایتمداری ایشان دانست و بیان داشت: در هفته کرامت بایستی سیره امام رضا(ع) و کرامات این امام همام و خواهر گرامی ایشان بازگو شود چرا که آن‌ها برکت زندگی ایرانیان و مایه هدایت انسان‌ها هستند.

خطیب جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت هفته حج اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: حج کنگره عظیم مسلمانان است که می‌تواند در تعیین سرنوشت جهان اسلام و در تشکیل امت واحده اسلامی نقش موثری داشته باشد.

حجت الاسلام میرعمادی حج را نماد وحدت امت اسلامی و عظمت و قدرت مسلمانان دانست و گفت: اگر روی این دو موضوع در حج تکیه شود تمام مشکلات مسلمانان حل می‌شود چرا که حج نمایشی از قدرت اسلام است که به رخ دنیا کشیده می‌شود.

وی افزود: اگر به قدرت مسلمانان در حج و وحدت آن‌ها در حج توجه می‌شد رژیم صهیونیستی هرگز فلسطین را اشغال نمی‌کرد و هرگز به مسلمانان غزه حمله نمی‌کرد، در عراق نیز مسلمانان گرفتار داعش نمی‌شدند و همچنین در سایر بلاد اسلامی تفرقه حاکم نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به نمونه‌ای از اتحاد مسلمانان که نتیجه آن پیروزی در برابر دشمنان بود اشاره کرد و یادآور شد: اینبار مسلمانان فلسطین منسجم شدند و گفتند آتش بس را قبول نمی‌کنیم تا زمانیکه رژیم صهیونیستی شرایط ما را قبول کند و این در حالی بود که اسرائیل از آمریکا برای پیروزی در جنگ با غزه پنج روز مهلت خواسته بود و مسلمانان غزه خود را برای جنگی سه ماهه آماده کرده بودند.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: نتیجه وحدت مسلمانان غزه جنگ ۳۰ روزه را رقم زد و رژیم اشغالگر قدس شکست مفتضحانه خود را پذیرفت و تمامی شرایط حماس و مقاومت اسلامی را قبول کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ و نابودی قرار گرفته است عنوان کرد: اگر مسلمانان جهان همت کنند و وحدت داشته باشند مرگ اسرائیل فرا خواهد رسید و امیدوار هستیم این حوادثاخیر در غزه مایه عبرت همه مسلمانان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز