خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

۷۸۵ پروژه عمرانی و زیربنایی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۲۹

کل اعتبارات هزینه شده برای بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت لرستان، بیش از ۴۲۷۶۸۱۲.۹ میلیون ریال بوده است.

بازوند یادآور شد: کل اعتبارات هزینه شده برای بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت لرستان، بیش از ۴۲۷۶۸۱۲.۹ میلیون ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند با اشاره به آخرین تغییرات صورت گرفته در پروژه‌های افتتاح شده طی هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اضافه شدن پروژه‌های مربوط به احداثزیرساختهای ارتباطی و مخابراتی در روستاهای استان آمار پروژه‌های افتتاح شده طی هفته دولت در استان افزایش پیدا کرد.

استاندار لرستان از بهره برداری از ۷۲ پروژه اقتصادی در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به راه اندازی اینترنت پرسرعت و نصب تلفن ثابت در نزدیک به ۳۰۰ روستای لرستان عنوان کرد: از ابتدای هفته دولت تاکنون ۷۲ پروژه اقتصادی در استان لرستان به بهره برداری رسیده و یا تا پایان هفته به بهره برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اعتبارات این تعداد پروژه اقتصادی هفته دولت در لرستان عنوان کرد: در مجموع بیش از ۵۸۹۶۹۳.۶ میلیون ریال اعتبار برای بهره برداری از این تعداد پروژه هزینه شده است.

استاندار لرستان همچنین به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی قابل افتتاح در هفته دولت در لرستان بیان داشت: در این حوزه نیز بیش از ۷۸۵ پروژه به بهره برداری رسیده یا تا پایان هفته به بهره برداری می‌رسند.

بازوند اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این تعداد پروژه عمرانی و زیربنایی را ۳۶۸۷۱۱۹.۳ میلیون ریال عنوان کرد.

وی جمع کل پروژه‌های قابل افتتاح طی هفته دولت در لرستان را۸۵۷ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیربنایی و اقتصادی برشمرد.

استاندار لرستان با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در مرکز لرستان عنوان کرد: در مجموع در شهرستان خرم آباد ۱۷۶ پروژه در حوزه‌های مختلف به بهره برداری خواهند رسید.

بازوند همچنین تعداد پروژه‌های هفته دولت شهرستان بروجرد را ۱۱۸ مورد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین تعداد پروژه‌های قابل بهره برداری هفته دولت شهرستان الیگودرز نیز ۵۹ پروژه بوده است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف شهرستان دورود طی هفته دولت گفت: همچنین در شهرستانهای کوهدشت ۷۴ پروژه، سلسله ۷۹ پروژه، پلدختر ۷۷ پروژه و دلفان ۹۳ پروژه طی هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار لرستان همچنین تعداد پروژه‌های هفته دولت شهرستانهای ازنا را ۲۷ پروژه، رومشکان ۲۷ پروژه و دوره چگنی را نیز ۱۷ مورد عنوان کرد.

بازوند یادآور شد: کل اعتبارات هزینه شده برای بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت لرستان بیش از ۴۲۷۶۸۱۲.۹ میلیون ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز