خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از چند طرح گازرسانی و کشاورزی در پل‌دختر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۶۸

با حضور معاون سیاسی استاندار لرستان از چند طرح گازرسانی و کشاورزی در پلدختر بهره‌برداری شد.

با حضور معاون سیاسی استاندار لرستان از چند طرح گازرسانی و کشاورزی در پلدختر بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا در پلدختر، با حضور سید سعید شاهرخی، معاون استاندار، فرماندار، مدیر عامل شرکت گاز استان، امام جمعه، مدیرکل اجتماعی استانداری لرستان و حضور مسئولان محلی از طرح گازرسانی روستاهای‌گری بلمک، چم قلعه و دوکوهه رشنو شهرستان پلدختر بهره‌برداری شد.

در این مراسم، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با قدردانی از حضور معاون سیاسی استاندار لرستان و هیئت همراه گفت: تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته شده، به ۱۹ روستای شهرستان پلدختر گازرسانی شده است.

حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی افزود: شرکت گاز استان در سال ۹۳ گازرسانی به ۲۰ روستای دیگر پلدختر را در برنامه کاری خود دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در خصوص گازرسانی به سه روستای گری‌بلمک، چم قلعه و دو کوهه رشنو گفت: برای گازرسانی به این روستا‌ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه معاون سیاسی استانداری لرستان با تبریک هفته دولت گفت: امروز حدود یک سال از شروع بکار دولت تدبیر و امید می‌گذرد که در این مدت خدمات ارزنده‌ای به مردم شده است.

سید سعید شاهرخی گفت: دولت در راس آن ریاست محترم جمهور با مدیریت جهادی و با عقلانیت و تدبیر، امید را در جامعه زنده کرده است.

شاهرخی با اشاره به کاهش نرخ تورم از ۴۵ درصد به ۲۵ درصد اظهار داشت: در سال آینده با برنامه‌ریزی که از طرف دولت شده است، این نرخ به پایین‌تر از این مقدار می‌رسد و رشد اقتصادی کشور مثبت می‌شود.

در ادامه امام جمعه پلدختر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: دولت با خدمت‌رسانی بهتر و تلاش بیشتر روحیه امید را در جامعه بیشتر کرده است.

حجت‌الاسلام علی محمد لروند گفت: در استان لرستان با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان به خصوص استاندار شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در هفته دولت هستیم.

همچنین امروز با حضور مسئولان محلی و استانی از یک واحد مرغداری ۱۰ هزار قطعه در روستای چم گردله پلدختر بهره‌برداری شد.

توجه معاون سیاسی استاندار لرستان و امام جمعه پلدختر به تصویر یکی از شهدای شهرستان پلدختر در ساختمانی که گاز روستای‌گری بلمک در آن افتتاح شد، قابل توجه بود، این مسئولان از این شهید بزرگوار و خانواده آن تقدیر و تشکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز