خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

سیاست‌های پنچ گانه وزارت فرصتی بی‌نظیر برای ارتقاء نظام آموزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، سیاست‌های ۵ گانه مقام عالی وزارت آموزش و پرورش را همچون ساعت پدیده‌ای منظم، مرتب و بدون کوچک‌ترین انحراف خواند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، سیاست‌های ۵ گانه مقام عالی وزارت را همچون ساعت پدیده‌ای منظم، مرتب و بدون کوچک‌ترین انحراف خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، کریمی فر در کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش لرستان دوران فعلی آموزش و پرورش را دوران معیار، سنجش و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت خواند و گفت: وزیر فرهیخته آموزش و پرورش فرصتی بی‌نظیر برای این وزارت خانه مهم و تاثیرگذار جامعه می‌باشد چرا که ایشان تمام سطوح مدیریتی را تجربه کرده است.

وی در ادامه مدیران را سفیران واقعی آموزش و پرورش خواند و گفت: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورشی پیشرفته و مترقی داشته باشیم بایستی دستگاه تعلیم و تربیت را بر مدار تدبیر و امید و بدون حاشیه و سیاست بازی اداره کرد و در این راستا بایستی با مدیران بابرنامه، پویا، نخبه و بانشاط را تقویت کنیم.

کریمی فر سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و کنترل را ۵ مقوله مدیریتی برشمرد و گفت: آموزش و پرورش را بایستی از یادگیری‌های سطحی به سمت یادگیری‌های عمقی، علمی و پژوهشی سوق بدهیم و اعتقاد داریم این امر با ارتقاء علمی و پژوهشی مدیران و معلمان ممکن می‌شود.

وی در ادامه به موفقیت‌های آموزش و پرورش لرستان در ۸ ماه گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی دانش آموزان لرستان نشان از برنامه ریزی دقیق و علمی دانست و افزود: با الگوی مدیریت دانش مسیر بالندگی لرستان هموار‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز