خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان؛

دپوی ۷ میلیاردی کالای قاچاق در «خرم آباد» لو رفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۶۰

در پی اخبار مردمی مبنی بر فعالیت دو انبار غیر مجاز در خرم آباد، این موضوع با اعزام یک اکیپ عملیاتی در دستور کار اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دو انبار دپوی انواع کالای خارجی قاچاق به مبلغ ۷ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ «علی احمدی تبار» با تشریح این خبر گفت: در پی اخبار مردمی مبنی بر فعالیت دو انبار غیر مجاز در خرم آباد، این موضوع با اعزام یک اکیپ عملیاتی در دستور کار اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل‌های مورد نظر شناسایی و پس از کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تعداد ۵۰ هزار و ۷۷۵ قطعه انواع لوازم برقی، الکتریکی و تجهیزات ماهواره‌ای، ۵۸۵ قطعه ابزارآلات نجاری، ۱۲۹عدد کاتریج دستگاه کپی، یک هزار و ۱۴۸ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۱۹۸عدد فیلترماسک پزشکی، ۲۷۳ دستگاه لوازم خانگی، ۳ دستگاه دوربین اسلحه شکاری، ۴۰ قطعه الماس تراشکاری و ۲۰ عدد کیف دوربین فیلمبرداری از جمله اقلامی بوده است که قاچاقچیان در این دو انبار جمع آوری تا در فرصت مناسب اقدام به توزیع آن‌ها کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر و دو دستگاه کامیون و پژو ۲۰۶ نیز توقیف شد.

«احمدی تبار» ارزش کالاهای مکشوفه را ۷ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: دو انبار مورد نظر پلمب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز