خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای تاکسی‌داران خرم‌آبادی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۸۰

سازمان تاکسی رانی شهرستان خرم آباد به همه تاکسی‌دارانی که قصد تعویض خودروهای فرسوده خود را دارند تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با سود ۱۵ درصدی پرداخت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد گفت: سازمان تاکسی رانی شهرستان خرم آباد به همه تاکسی‌دارانی که قصد تعویض خودروهای فرسوده خود را دارند تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با سود ۱۵ درصدی پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب الله احمدی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی آلودگی و ایجاد ترافیک در سطح شهر، وجود خودروهای فرسوده است که باید این خودرو‌ها را از رده خارج کرده و خودروهای نو را جایگزین آن‌ها کرد.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات اصلی رانندگان در عدم تعویض خودروهای فرسوده خود نبود اعتبارات مالی و یا مهیا نبودن تسهیلات بانکی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

احمدی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان خرم آباد برای برطرف کردن این مشکل به همه تاکسی‌دارانی که قصد تعویض خودروی فرسوده خود را دارند تسهیلات خرید خوردرو پرداخت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرستان خرم آباد بیان کرد: ثبت نام تاکسی‌های فرسوده تا مدل ۸۳ از ماه گذشته آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی با سود ۱۵ درصد به این تاکسی‌ها اختصاص یافته است اظهار کرد: در این راستا بانک صادرات به عنوان بانک عامل معرفی شده است که تسهیلات خودروداران را به آن‌ها پرداخت می‌کند.

احمدی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی‌های فرسوده واجد شرایط که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند تا اطلاع ثانوی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان می‌توانند پس از طی مراحل قانونی ثبت نام برای استفاده از این تسهیلات به بانک صادرات مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز