خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

آموزش و پرورش را باید بر مدار تدبیر و امید و به دور از حاشیه اداره کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۰۵

این دوره از آموزش و پرورش بنام دوره معیار و سنجش نام گذاری شده و مدیران و معلمان و همه اقشار فرهنگیان، باید فعالیت های خود را ارزیابی کنند.

کریمی فرگفت: این دوره از آموزش و پرورش بنام دوره معیار و سنجش نام گذاری شده و مدیران و معلمان و همه اقشار فرهنگیان باید از فعالیت‌های خود ارزیابی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جمع فرهنگیان منطقه بیرانشهر با تاکید بر نقش مهم و برجسته آموزش و پرورش در توسعه و تعالی جامعه گفت: آموزش و پرورش را باید با تکیه بر برنامه محوری، پژوهش مداری و نخبه گرایی بر مدار تدبیر و امید و به دور از حواشی اداره کرد.

وی اشاره داشت که مدیران مدارس سکان داران و سفیران تعلیم و تربیت هستند و آن‌ها باید با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه به سوی اهداف بلند آن پیش روند.

کریمی فر اظهار داشت: معلم موفق کسی است که شاگرد محوری را جزو شالوده کاری خویش قرار دهد و درس محوری را در جهت نیل به کیفیت در فعالیت‌های خود در کلاس درس پرورش دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه معلم توانمند کسی است که بتواند دانش آموزان را خلاق و پرسشگر تربیت نماید، گفت: معلمین ما باید خوب بیندیشند و آنگاه اندیشه را پرورش دهند.

وی توجه به پنج سیاست کلی مقام عالی وزارت در آموزش و پرورش را از اهمیت خاص و بنیادی تلقی کردند و اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی، ارتقای کیفیت آموزشی، عملیاتی کردن بودجه ریزی، تمرکز زدایی و توسعه مشارکتهای همه جانبه را باید در آموزش و پرورش نهادینه کنیم.

کریمی فر در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: این دوره از آموزش و پرورش بنام دوره معیار و سنجش نام گذاری شده و مدیران و معلمان و همه اقشار فرهنگیان باید فعالیت‌های خود را ارزیابی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز