خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان؛

۳۲ هزار لیتر «ام تی وی» در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۵۲

تانکر حاوی ۳۲ هزار لیتر «ام تی وی» مواد اولیه بنزین که با تلاش ماموران امداد رسانی و پلیس از خودرو جدا شد در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی استان لرستان از آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر مواد سوختی «ام تی وی» در شهرستان «کوهدشت» خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار «محمد قنبری» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی در جاده روستایی «سعادت آباد» شهرستان کوهدشت، بلافاصله واحد گشت پلیس به محل اعزام و مشاهده شد. این خودرو بنا به دلایلی از قسمت لنت و لاستیک عقب تانکر دچار حریق شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه، مواد سوختی از تهران به کرمانشاه بارگیری شده بود، تصریح کرد: تانکر حاوی ۳۲ هزار لیتر «ام تی وی» مواد اولیه بنزین که با تلاش ماموران امداد رسانی و پلیس از خودرو جدا شد در آتش سوخت.

وی بیان داشت: خوشبختانه با تلاش عوامل امدادی، حریق مهار شد و به کسی در این حادثه آسیبی نرسید.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در حمل بار، رانندگان باید بر اساس استاندارد‌ها عمل کنند اظهار داشت: در صورت بی‌توجهی به موارد ایمنی شاهد بروز چنین حوادثی می‌شویم که خسارت سنگینی را به بار می‌آورد و جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز