خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان؛

مشکل بیکاری ایثار گران لرستانی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۴۲

متاسفانه ۶ هزار و ۱۲۰ نفر از خانواده‎های ایثارگران لرستانی بیکار هستند و دغدغه ادامه زندگی خود را دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: متاسفانه ۶ هزار و ۱۲۰ نفر از خانواده‎های ایثارگران لرستانی بیکار هستند و دغدغه ادامه زندگی خود را با حال بیکاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراد روشنی در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهدا و ایثارگران حق زیادی به گردن ما دارند و اگر امروز زنان و دختران ما در آسایش و امنیت زندگی می‌‎کنند، به برکت خون و دلاورمردی این ایثارگران و شهدا است، بنابراین ما باید حق آن‌ها را به خوبی ادا کنیم و اجازه ندهیم، بیکاری که بالا‌ترین آمار در استان لرستان را به خود اختصاص داده است، کام خانواده‎های ایثارگر و شهدا را هم تلخ کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: بیش از ۶ هزار نفر بیکار در بین ایثارگران لرستانی وجود دارد.

وی عنوان داشت: متاسفانه ۶ هزار و ۱۲۰ نفر از خانواده‎های ایثارگران لرستانی بیکار هستند و دغدغه ادامه زندگی خود را با حال بیکاری دارند.

این مسئول بیان داشت: مسئولان باید مشکل بیکاری در استان را ویژه‎‌تر ببینند، زیرا بسیاری از معضلات جامعه از همین مشکل برمی‎آید و متاسفانه این معضل به درون خانواده‎های شهدا هم سرایت و ما را خجالت زده ایثار این افراد کرده است.

روشنی ادامه داد: طی ۶ ماه فعالیت خود توانسته‎ام، با رایزنی‎های انجام شده و دیدارهای که به این منظور با کارخانجات و مسئولان استان داشته‎ام، ۱۵۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان لرستان را در کارخانجات و صنایع استان مشغول به فعالیت کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: زمانی که بنده در این ادراه مشغول فعالیت بوده‎ام، تنها یک‌هزار و ۷۰۰ بیکار در بین ایثارگران لرستان وجود داشته است که متاسفانه امروز این آمار بسیار بالا و به ۶ هزار و ۱۲۰ نفر رسیده است که این امر عزم جدی مسئولان را می‌‎طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز