خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان؛

نیمی از افراد پذیرش شده، پاک شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۳۵

از ابتدای فعالیت مرکز ماده ۱۶ تا به حال، نیمی از افرادی که در آن مرکز پذیرش شده و به بهبودی رسیده‌اند، ترخیص شدند و در حال حاضر پاک هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: از ابتدای فعالیت مرکز ماده ۱۶ تا به حال نیمی از افرادی که در آن مرکز پذیرش شده و به بهبودی رسیده‌اند ترخیص شدند و در حال حاضر پاک هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اقامتگاه فرهنگی تربیتی نور شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

حجت اله فراشی دبیر شورا در این بازدید گفت: ۱۳۰۰ نفر معتاد در ۴ ماهه اول سال به مرکز ماده ۱۶ مراجعه کرده‌اند که تنها ۳۸۷ نفر آن مشمول ماده ۱۶ بودند که در آن مرکز پذیرش شدند.

وی افزود: از ابتدای فعالیت مرکز ماده ۱۶ تا به حال نیمی از افرادی که در آن مرکز پذیرش شده و به بهبودی رسیده‌اند ترخیص شدند و در حال حاضر پاک هستند و مابقی متاسفانه لغزش پیدا کرده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی استان بیان داشت: مابقی ترخیص شدگان به دلایل مختلفی از جمله مشکلات مالی و بیکاری به سمت مصرف مواد مخدر رفته و دوباره لغزش کرده‌اند که باید مسوولین در امر مراقبت‌های پس از خروج هم پای کار بیایند و احساس مسوولیت کنند.

فراشی ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری سالن ورزشی و احداثگلخانه به منظور پرورش قارچ از اهداف غنی سازی اوقات فراغت این افراد در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید پذیرای جوانان‌‌ رها یافته خود از دام اعتیاد باشند و زمینه حضور فعال آنان را در جامعه فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز