خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

بهره‎برداری از ۶۳ پروژه شهرستان خرم‎آباد در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۵۰

در شهرستان خرم‎آباد بالغ بر ۶۳ پروژه آماده بهره‎برداری در هفته دولت است که ۲۶ پروژه آن مرغ گوشتی، پرواربندی و پرورش بوقلمون در حوزه جهاد کشاورزی تکمیل و آماده بهره‎برداری است.

فرماندار خرم‎آباد گفت: در شهرستان خرم‎آباد بالغ بر ۶۳ پروژه آماده بهره‎برداری در هفته دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، حبیب‎الله خجسته‎پور در در جلسه برنامه‎های هفته دولت در جمع فرمانداران استان لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: در شهرستان خرم‎آباد بالغ بر ۶۳ پروژه آماده بهره‎برداری در هفته دولت است که ۲۶ پروژه آن مرغ گوشتی، پرواربندی و پرورش بوقلمون در حوزه جهاد کشاورزی تکمیل و آماده بهره‎برداری است، این در حالی است که در این طرح‎‌ها هدف، تکمیل و افتتاح طرح‎های تعطیل و نیمه فعال بوده است.

وی افزود: در حوزه راه و شهرسازی پنج پروژه از جمله مسکن مهر برای بهره‎برداری در این هفته در نظر گرفته شده و در انجام کارهای اجرایی آن تسریع شده است، زیرا در سال‎های گذشته این پروژه‎‌ها روند کندی داشته است.

این مسئول یادآور شد: در حوزه گازرسانی به شهرستان خرم‎آباد پنج پروژه و در حوزه امور برق نیز یک مورد طرح قابل بهره‎برداری است.

فرماندار خرم‎آباد گفت: از دیگر پروژه‎های قابل افتتاح در شهرستان خرم‎آباد در حوزه شهرداری یک پروژه پل ۹ دی، در حوزه محیط زیست یک پروژه مربوط به محیط بانی یافته، در حوزه گردشگری و میراثفرهنگی موزه سنتی، تالار و سفره‏خانه سنتی واقع در گلدشت غربی و در حوزه امور عشایری یک پروژه در هفته دولت افتتاح می‌‏شوند.

فرماندار پلدختر نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲۴ پروژه در شهرستان پلدختر آماده بهره‏برداری در هفته دولت است، عنوان کرد: طرح پرواربندی گوساله، دو طرح پرورش مرغ، طرح گازرسانی با ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار، پروژه پست مبدل ۶۳ به ۲۰ با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، حفر چاه شماره شش فاضلاب شهری از جمله پروژه‏های تکمیل شده و آماده افتتاح شهرستان پلدختر هستند.

قدرت‎الله ترابی‎نژاد ادامه داد: پروژه پست برق نیروگاه با ۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته گذشته افتتاح شد و کارخانه فرآوری انجیر تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در زمان‎های دیگر به بهره‎برداری می‌‎رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز