خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

روز خبرنگار روز پاسداشت اصحاب اندیشه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۴۲

هوشنگ بازوند با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان تقدیر کرد.

استاندار لرستان گفت: روز خبرنگار روز پاسداشت اصحاب اندیشه و تجلیل از مشعلداران آگاهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان تقدیر کرد.

وی در این پیام، با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و تمامی شهدا و فرهیختگان عرصه فرهنگ و آگاهی بخشی مردم افزود: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته‌ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‎نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع‎رسانی انجام دهند.

استاندار تصریح کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز شکوه‌مند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبری متعهد، کوشا و پرتلاش استان لرستان، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

مهندس بازوند اضافه کرد: توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز