خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر:

شهرستان پلدختر با توجه به گرمسیری بودن نیازمد اصلاح تعرفه برق است

کد خبر : ۱۹۳۰۱۱

شهرستان پلدختر باتوجه به شرایط آب وهوایی و گرمسیری بودن نیازمند اصلاح تعرفه برق است. زیرا کاهش آن از مطالبات مردم است.

فرماندار پلدختر گفت: شهرستان پلدختر باتوجه به شرایط آب و هوایی و گرمسیری بودن نیازمند اصلاح تعرفه برق است زیرا کاهش آن از مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، " قدرت اله ترابی نژاد " در مراسم بهره برداری از نخستین نیروگاه گازی لرستان در پلدختر افزود: شهرستان پلدختر همجوار با شهرستان های دره شهر در استان ایلام و اندیمشک در استان خوزستان است که هر دو شهرستان ها از تعرفه یک گرمسیری در ۶ ماه از سال استفاده می کنند ولی با توجه به این که شهرستان پلدختر از نظر آب و هوایی از دره شهر ایلام گرمتر است سه ماه از سال و تعرفه سه گرمسیری است.

وی با بیان این که کاهش تعرفه برق مطالبه اصلی مردم پلدختر از وزارت نیرو است گفت: وزیر نیرو در حاشیه سفر اخیر هیات دولت به لرستان و سفری که به پلدختر داشتند به شرکت توانیر برای کاهش تعرفه برق در شهرستان پلدختر دستور دادند که انتظار داریم مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان نسبت به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

وی به دو نامه کتبی وزیر نیرو و موافقت مهندس چیت چیان با کاهش تعرفه گرمسیری برق اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و آب وهوای منطقه پلدختر کاهش تعرفه برق را بعنوان مطالبه مردم از وزیر نیروخواستار شدیم که وی نسبت به اصلاح تعرفه قول مساعد داده است.

وی گفت: با توجه به قول مساعد وزیر نیرو برای کاهش تعرفه برق شهرستان انتظار می رود مدیر عامل شرکت توانیر همکاری لازم را در این زمینه به عمل آورد.

ترابی نژاد خطاب به معاون وزیر نیرو افزود: در حضور اصحاب رسانه اعلام کنید که این خواسته مردم شهرستان پلدختر تحت عنوان تعدیل تعرفه برق عملی شده است

فرماندار پلدختر گفت: پست های برق در گذشته کم بوده و شهرستان پلدختر و کوهدشت با یک اداره مدیریت می شده که خواستار متنزع شدن پلدختر از کوهدشت و استقلال این شهرستان و الحاق تعمیر ونگهداری پست های برق زیر نظر این شهرستان شد.

" ترابی نژاد " افزود: حدود ۱۰ سال مدیر برق جهاد استان لرستان را عهده دار بوده ام که در طی این مدت کارهای مثبت و خوبی صورت گرفته که زیر ساخت های خوبی برای توسعه انجام شده است

نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر گفت: لرستان از محرومیت مزمنی برخوردار است که در سال های گذشته در حقش در همه ابعاد کم لطفی شده است.

وی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار به نقش مهم آنها در آگاه سازی مردم نسبت به مسائل مختلف جامعه اشاره کرد و بیان کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در جامعه ایفا می کنند و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.

ترابی نژاد با بیان اینکه رسانه ها کلیه معادلات رژیم صهیونیستی را برهم زدند ادامه داد: رسانه های تصویری و مکتوب با نشان دادن تصاویر جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه، دنیا را با ماهیت این رژیم غاصب آشنا کردند.

فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران در توسعه و آبادانی هر منطقه نقش مهمی را ایفا می کنند و باید از این قشر فرهیخته حمایت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز