خبرگزاری کار ایران

سرپرست فنی وحرفه‌ای استان لرستان؛

راه‌اندازی مهارت‌های جدید می‌تواند در رفع بحران بیکاری لرستان موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۴۴

سرپرست فنی وحرفه‌ای استان لرستان گفت: راه اندازی مهارت‌های جدید می‌تواند در رفع بحران بیکاری استان نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر فخرالدین رحمانی در مراسم گشایش نمایشگاه روز مهارت که در جنب افلاک خرم آباد برپا شد، اظهار داشت: در حال حاضر۱۶ مرکز ثابت و همچنین تعدادی در مراکز زندان‌ها و صنوف فعالیت می‌کنند.
وی با تأکید بر ایجاد شاغل کسب و کار جدید در استان گفت: ایجاد مشاغل و مهارت‌های جدید از برنامه‌های این اداره کل در سطح استان است تمام تلاش خود را برای راه اندازی مهارت‌های جدید و توسعه کیفی این رشته‌ها بکار خواهیم گرفت.
سرپرست فنی و حرفه‌ای استان لرستان در ادامه عنوان کرد: ۲۲ غرفه دراین نمایشگاه راه اندازی شده است که خوشبختانه بیشتر تولیدات غرفه‌ها به فروش رسیده است.
وی در ادامه تأکید کرد: راه اندازی مهارت‌های جدید می‌تواند در رفع بحران بیکاری استان نقش بسزایی داشته باشد.
رحمانی با اشاره به اینکه هدف از برپایی نمایشگاه‌های مهارت، نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی است، گفت: باید با تقویت بیشتر نمایشگاه‌های مهارتی، زمینه را جهت شناساندن اهمیت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و ایجاد رغبت در جوانان به منظور فراگیری آموزش‌های مهارتی را فراهم آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز