خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرزدر مجلس شورای اسلامی؛

بخش خصوصی در لرستان می‌تواند کلید رفع مشکلات صعنت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۹۳

با حمایت دولت تدبیر و امید و استاندار سخت کوش لرستان در حال رایزنی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در الیگودرز هسیتم تا بتوانیم با همدلی دولت ومجلس در بهبود اوضاع اقتصادی استان وشهرستان الیگودرز کوشا باشیم.

نماینده مردم الیگودرزدر مجلس شورای اسلامی: با حمایت دولت تدبیر و امید و استاندار سخت کوش لرستان در حال رایزنی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در الیگودرز هسیتم تا بتوانیم با همدلی دولت و مجلس در بهبود اوضاع اقتصادی استان و شهرستان الیگودرز کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدتقی توکلی در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در الیگودرز به خبرنگار ایلناگفت: شهرستان الیگودرز دارای تمدن ۷۰۰ساله است و از آثار باستانی بسیار جذبی بهر مند است و عقب ماندگی و نرخ بالای بیکاری زیبنده این شهرستان نیست.
وی افزود: با حمایت دولت تدبیر و امید و استاندار سخت کوش لرستان در حال رایزنی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در الیگودرز هسیتم تا بتوانیم با همدلی دولت ومجلس در بهبود اوضاع اقتصادی استان وشهرستان الیگودرز کوشا باشیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: ورزش لرستان و شهرستان الیگودرز از استعداد و پتاسیل بالایی برخوردار است و امیداریم با حمایت وزیر ورزش از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بتوانیم با گسترش سرانه فضای ورزشی و رفع مشکل ورزشکاران زبده استان بتوانیم مشکلات عدیده بخش ورزش را در لرستان و شهرستان الیگودرز به حداقل برسانیم و با تدبیری که وزیر ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان لرستان دارد امیدوارم این مشکل هم حل شود تا جوانان ورزشکار لرستانی بتواند با آسودگی خاطر به ورزش قهرمانی روی آورند.
وی افزود: برگزاری همایش های خانوادگی پیاده روی در نشاط وشادابی خانواده ها تاثیر گذار است و از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و فدراسیون همگانی به دلیل برگزاری این همایش قدر دانی می کنم.

توکلی در ادامه افزود: میزان اعتبارات ماده ۱۸۰ استان لرستان ۱۵۴ میلیارد تومان بوده که سهم الیگودرز از این میزان اعتبار حدود ۱۴.۸ میلیارد تومان بوده است که توسط معاونت راهبردی توزیع شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار که به مردم الیگودرز تخصیص یافته است بر اساس مشکلات و مطالبات مردم برای اجرای طرح های نیمه تمام شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد که در این زمینه یک تقسیم بندی کلی انجام شده است.

توکلی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای بهسازی طرح های روستائی میزان ۱.۲ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است که در این زمینه مدیران کل موظف هستند طرح های نیمه تمام روستائی را به اتمام برسانند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: برای بحثآب آشامیدنی در شهرستان الیگودرز از محل این اعتبارات حدود ۱ میلیارد تومان اختصاص داده شده است که با این میزان اعتبار تعدادی از مجتمع های آب رسانی در شهرستان الیگودرز که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: ۲.۵ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ به بحثجاده سازی مسیر شول آباد - الیگودرز اختصاص یافته است که سال هاست که مردم در انتظار بهره برداری از این جاده هستند زیرا این جاده یکی از جاده های بین شهری است اما از جاده ‌های روستایی نیز وضعیت بدتری دارد.

توکلی عنوان کرد: به دلیل نیاز عبور و مرور به موقع مردم به شهرستان الیگودرز این میزان اعتبار به جاده شول آباد اختصاص یافته است و کار راه سازی به خوبی در حال پیشرفت است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: برای روستاهایی که کمتر از ۵ کیلومتر جاده سازی دارند ۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است که تعداد زیادی از روستاهایی که در حاشیه شهر قرار دارند و با درخواست شدید مردم مواجه بودند مشکل جاده های دسترسی برای آنان برطرف می شود.

وی تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ اختصاص یافته به شهرستان الیگودرز مبلغ ۱ میلیارد تومان را به بخش جاده سازی خمین - الیگودرز اختصاص داده ایم که هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز