خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد؛

گروه داعش محصول سیاست‌های استعماری، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است

کد خبر : ۱۸۷۴۴۸

گروه داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است چراکه آنها قصد دارند از این طریق به اهداف و مطامع شوم و پلید خود در منطقه دست یابند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: گروه داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است چراکه آنها قصد دارند از این طریق به اهداف و مطامع شوم و پلید خود در منطقه دست یابند. ‌

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، افزود: امروز نیز همانند زمان صدر اسلام و دوران امامت امیر المومنین(ع)، بزرگترین خطر در برابر جهان اسلام، جاهلیت، آشوب طلبان مقام پرست و فتنه گران دنیا طلب هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه ملت مظلوم فلسطین، اظهار کرد: دور جدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه در آستانه روز جهانی قدس آغاز شده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: در جریان جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه تا کنون بیش از ۲۱۰ نفر از مردم بی دفاع وغیرنظامی شهید و یک هزار و ۵۰۰ نفر در این حملات مجروح شده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ویرانی های بجامانده از جنایات صهیونیست ها در نواز غزه، تصریح کرد: به طور یقین، مسلمانان با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ محکم و قاطعی را به این همه بی عدالتی و ظلم خواهند داد.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری باشکوه روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: فعالیت گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه از جمله گروه داعش نیز محصول سیاست های استعماری و زورگویانه صهیونیست ها و استکبار جهانی است.

امام جمعه خرم آباد گفت: این گروه وحشی تکفیری برای ایجاد نا امنی در جهان اسلام و عملی کردن اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: گروه داعش به اسم اسلام در دنیای اسلام خشونت و خونریزی راه انداخته و مسلمانان را قربانی اهداف و نیات شوم خود می کنند.

وی با اشاره به لزوم اتحاد مسلمان در مقابل این گروه متحجر، تصریح کرد: گروه داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است چراکه آنها قصد دارند از این طریق به اهداف و مطامع شوم و پلید خود در منطقه دست یابند.

وی در ادامه با اشاره به حفظ وحدت در جهان اسلام و برقرای عدالت اجتماعی به عنوان مهمترین نکته مورد توجه امام علی(ع)، گفت: استقرار عدالت و حفظ وحدت در جهان اسلام، یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های والای حضرت علی(ع) بود و ایشان به همین دلیل ۲۵ سال خانه نشین بودند و هرگز بر خلاف عدالت عمل نکرد و تسلیم هوای نفس نشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حکومت عادلانه امام علی(ع) در جامعه، افزود: امروز نیز الگو گرفتن از سیره رفتاری و حکومتی حضرت علی(ع) برای برقراری عدل الهی در جامعه ضروی است چراکه ایشان هیچگاه بر خلاف منافع و مصالح مردم و اسلام عمل نکردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز