خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی؛

از سیاست‌های دولت در قبال مسائل هسته‌ای حمایت می‌کنیم / با حاشیه سازان دولت مقابله می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۱۲

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی حضورش را در همایش " خط قرمز " تکذیب کرد و گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی دخالت در کار نظام است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی حضورش را در همایش " خط قرمز " تکذیب کرد و گفت: برگزاری چنین همایش هایی دخالت در کار نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایلنا گفت: برگزاری همایش خط قرمز را دخالت در کار نظام دانست و گفت: به خود اجازه ندادم که در چنین همایشی شرکت کنم.
محمد تقی توکلی با بیان اینکه در همایش خط قرمز حضور نداشته ام گفت: با من تماس گرفتند که در این همایش شرکت کنم اما با توجه با آنکه اعتقادی به این قضایا ندارم و تببین خطوط قرمز تنها بر عهده نظام و مقام معظم رهبری است و بهمین خاطر در آن جلسه حضور نیافتنم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ضیافت افطاری مقام معظم رهبری و مسئولین نظام ایشان تاکید کردند که دولت را تایید می کنند و از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند و خطاب به کسانی ساعی می کنند برای مردم حواشی درست کنند گفت؛ روی اعصاب مردم راه نروید که این نشان از این می‌دهد ایشان هم صبرشان تمام شده است.

وی برگزاری همایش ها برای تخریب دولت با عناوینی مثل " خط قرمز " یا " دلواپسیم " و را دخالت در کار نظام دانست و گفت: زمانی که حقوق ملت از بین برود همه مسئولان باید نسبت به آن حساس باشند اما اینکه زحمات مذاکره کنندگان را زیر سئوال ببریم اصلا اقدام پسندیده ای نیست.

توکلی ادامه داد: تا زمانی‌که منافع مردم در این مذاکرات وجود دارد باید از آن حمایت کنیم نه اینکه تنها بخواهیم مردم را نا امید کنیم و از شرایط موجود مشخص است که مردم نسبت به مسئولین اعتماد دارند و از سیاست های دولت در قبال مسائل هسته ای حمایت می کنند و کسی نباید برای دولت حاشیه درست کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز