خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان لرستان؛

مشکل ترافیک در لرستان، قانون گریزی مردم و رانندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۱۸

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان لرستان در خصوص برخی نابسامانی‌های ترافیکی درون شهری در استان، گفت: برخی از مشکلات به دلیل ضعف قانون و برخی نیز به دلیل عدم آگاهی و قانون گریزی مردم و رانندگان ایجاد می‌شود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان لرستان در خصوص برخی نابسامانی‌ها ترافیکی درون شهری در استان گفت: برخی از مشکلات به دلیل ضعف قانون و برخی نیز به دلیل عدم آگاهی و قانون گریزی مردم و رانندگان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حشمت الله اسکینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی چهار سال گذشته، روند تصادفات درون شهری استان سیر نزولی داشته به نحوی که این تصادفات در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ نیز حدود ۱۸ درصد کاهش داشته و دراین زمینه موفق به کسب رتبه دوم کشور شده است.
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: آمار وقوع تصادفات درون شهری استان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تصادفات رخ به رخ و واژگونی خودرو در شهرهای استان لرستان روی نداده، اظهار کرد: بیشترین آمار تصادفات درون شهری استان لرستان شامل خسارتی و جرحی و مربوط به راکبان موتور سیکلت و عابران پیاده است.

سرهنگ اسکینی افزود: دراین زمینه، استفاده از کمربند و کلاه ایمنی موجب کاهش ۸۰ درصدی خسارت‌های جرحی و فوت ناشی از حوادثرانندگی درون شهری می‌شود.

وی همچنین در خصوص برخی نابسامانی‌ها ترافیکی درون شهری در استان نیز گفت: برخی از مشکلات به دلیل ضعف قانون و برخی نیز به دلیل عدم آگاهی و قانون گریزی مردم و رانندگان ایجاد می‌شود.

سرهنگ اسکینی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار وسیله نقلیه روزانه در سطح خیابان‌های خرم آباد تردد می‌کنند، افزود: باید کنترل خیابان‌ها همانند بسیاری از کشورهای پیشرفته با استفاده از تجهیزات جدید و به شیوه نظارت الکترونیکی انجام شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی میدان و زیرگذر امام حسین(ع) شهر خرم آباد نیز اظهار کرد: ۱۵۰هزار نفر جمعیت مناطق جنوبی خرم آباد روزانه در این مسیر تردد می‌کنند و با وجود و استقرار برخی مشاغل در این محدوده، مشکل ترافیکی این زیرگذر با حضور و یا افزایش تعداد ماموران راهنمایی و رانندگی حل نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا باید رفتار مردم اصلاح شود و علاوه بر آن حل معضل سد معبر دراین محدوده و ساماندهی این میدان برای خروج از حالت پایانه‌ای نیز به عنوان یک راهکار محوری در دستور کار شورای ترافیک استان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز