خبرگزاری کار ایران

توانمندسازی هدف کمیته امداد از ارائه خدمات به مددجویان لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۱۰

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان گفت: هدف کمیته امدادتوانمدسازی مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان گفت: هدف کمیته امداد، توانمدسازی مددجویان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ولی اله منتظری با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: پرداخت تسهیلات و اهدا کمک‌های امداد به مددجویان به صورت کاملا هدفمند و در راستای رفع چهره فقر از جامعه مددجویی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در ادامه سخنان خود بحثایجاد اشتغال مدجویان را یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌های امداد عنوان کرد و گفت: اشتغال عامل اصلی در بی‌نیازی مددجویان و در ‌‌نهایت رفع فقر از جامعه است.

منتظری با بیان اینکه درآمد ماهانه حاصل از هر کدام از طرح‌های فعال اشتغال این نهاد ماهیانه بیش از ۷ میلیون ریال است، افزود: تشخیص فعال یا غیر فعال بودن طرح‌های اشتغال‌زایی توسط ناظرین طرح‌های خودکفایی انجام می‌شود که در حال حاضر تعداد ۳۷ ناظر در این راستا با کمیته امداد همکاری دارند که این امر موجب پایداری این طرح‌ها خواهد شد.

منتظری با تاکید بر اینکه بحثاشتغال یکی از مسائل مهم کشور محسوب می‌شود، افزود: کمیته امداد استان تمامی تلاش خود را جهت آموزش، اهدا تسهیلات، نظارت بر طرح‌ها و… می‌کنند تا طرح‌های ایجاد شده به پایداری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز