خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان

۳۴۰۰ کیلومتر از شبکه برق لرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۶۶

شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف موجود در استان سه هزار ۴۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف موجود در استان سه هزار ۴۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد بحرینی در جلسه شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: به منظور برق رسانی به برخی از روستاهای استان طی سال گذشته چندین روستا به وسیله انرژی خورشیدی برق دار شده اند.

وی گفت: در حال حاضر خیابان انقلاب خرم آباد نیز به همراه محوطه شرکت توزیع برق با انرژی خورشیدی برق رسانی می شوند که در صورت قطع سراسری برق شرکت توزیع برق مشکلی در رابطه با برق رسانی نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان افزود: لازم است در اماکنی که مردم برای تفریح و مراسم های مختلف تجمع می کنند به طور مثال پارک کیو همانند بوستان ولایت تهران به وسیله لامپ های خورشیدی برق رسانی شود، تا در صورت قطعی برق و ایجاد مشکل در این مناطق بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان لرستان در تعویض سیم های مسی با کابل های خودنگهدار در سطح کشور پیش رو است، گفت: از شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف موجود در استان سه هزار ۴۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح بنابر آمار نیروی انتظامی استان آثار فراوانی در آسایش، امنیت و کاهش سرقت سیم های مسی برق در استان به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز