خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

طرح نظام سلامت در لرستان طرح بسیار اثربخش و قابل توجهی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۶۷

طرح نظام سلامت طرح بسیار اثربخش و قابل توجهی است که در حوزه بهداشت و درمان محقق می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان: طرح نظام سلامت طرح بسیار اثربخش و قابل توجهی است که در حوزه بهداشت و درمان محقق می‎شود.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان، اظهار کرد: نیاز است با جدیت هر چه بیشتر و همکاری مؤثر بین بخشی در جهت تحقق اهداف و اجرای مصوبات این کارگروه تلاش شود.


وی با بیان اینکه تحول اساسی در نظام سلامت کشور بعد از انقلاب در دولت جدید آغاز شده که در نوع خود بی‎نظیر است، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار تنها باید درد و رنج بیماری خود را تحمل کند نه هزینه‎های درمانی را؛ این طرح بسیاری از مشکلات را برطرف می‎کند.


شاهرخی تصریح کرد: طرح نظام سلامت طرح بسیار اثربخش و قابل توجهی است که در حوزه بهداشت و درمان محقق می‎شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به اینکه خیلی از مسائل باید در داخل شهرها حل و هماهنگی بین بخشی بین دستگاه‎ها ایجاد شود، افزود: وجود احشام منظره بدی را برای شهر ایجاد کرده و سلامت مردم را به مخاطره می‎اندازد که باید جمع‎آوری شوند و کمیته‎های شهرستانی با حضور مدیران استانی ورود پیدا کنند.


وی در ادامه با اشاره به وضعیت صنایع آلاینده در استان افزود: در صورت لزوم نیاز است که معاونت عمرانی استانداری لرستان از دستگاه‎های ذیربط بخواهد که با مهندسی جدی این امر، مدیریت، نظارت و برنامه‎ریزی لازم صورت گیرد.


شاهرخی در ادامه درباره تولید محصولات سالم در استان، گفت: در بحثتولید محصولات سالم باید وقت لازم را بگذاریم و فرایندی را که تعریف می‎کنیم به آن مقید باشیم که این مهم از دست یک دستگاه برنمی‎آید بلکه وظیفه ذاتی جهاد کشاورزی که نقش عمده‎ای در ترویج تولیدات دارد این است که در تولید محصولات سالم تلاش مضاعفی داشته باشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: جهاد کشاورزی باید فرهنگ‎سازی برای تولید، عرضه و مصرف را در دستور کار قرار دهد و دیگر دستگاه‎ها با همکاری بین بخشی این دستگاه را حمایت کنند.


وی درباره شهر سالم گفت: باید در این راستا توجه ویژه‎ای به استان داشته و مدیران استانی همکاری لازم را داشته باشند.
شاهرخی اضافه کرد: یکی از شهرهایی که به عنوان شهر سالم معرفی شده در حوزه استان است و این فرصت خوبی است که این کار هم انجام شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه تصریح کرد: هلال احمر در بحثدارو کمک کند تا داروخانه‎های هلال احمر در شهرستان‎های خرم‎آباد و بروجرد ایجاد و راه‎اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز