خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان تشریح کرد؛

طرح‌های گسترده دولت برای اشغال‌زایی و رونق بخش‌های صنعتی و کشاورزی استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۵۲

از بخش خصوصی دعوت می‌کنم تا در استان لرستان سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز تسهیلات و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد تا تحول مثبتی در سطح استان ایجاد شود.

رییس جمهور با بیان اینکه استان لرستان استعدادهای فراوانی در بخش صنعتی دارد، گفت: به فضل الهی امسال و سال آینده سال پیشرفت در زمینه اشتغال و توسعه استان لرستان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجتمع در ماههای آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، گفت: دولت برای تامین خوراک لازم این مجتمع به تعهد خود عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی از لحاظ تولید محصولات اهمیت بسیاری دارد اما اشتغال‌زایی آن محدود است، تصریح کرد: دولت در این زمینه تصمیم دارد در کنار مجتمع پتروشیمی لرستان، شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی را در خرم آباد احداثکند.

رییس جمهور افزود: سرمایه‌گذاری اولیه شهرک صنعتی پتروشیمی را دولت انجام خواهد داد و بخش خصوصی، صنایع پایین دستی پتروشیمی را اداره خواهد کرد.

روحانی گفت: استان استعدادهای فراوانی در بخش صنعتی دارد و در این زمینه مقرر شده کارخانه لاستیک‌سازی و سنگ‌بری مدرن در سطح استان احداثشود.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه کشاورزی در ایجاد اشتغال در استان نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: همه اقدامات دولت در راستای توسعه و ایجاد اشتغال در استان است.

وی با بیان اینکه در جلسه کارآفرینان استان اراده جدی آنها را شاهد بودم، گفت: از بخش خصوصی دعوت می‌کنم تا در استان لرستان سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز تسهیلات و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد تا تحول مثبتی در سطح استان ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز