خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

اولویت اصلی رئیس جمهوری در سفر به لرستان اشتغال‎زایی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۷۹

طی ۱۵ روز گذشته حضور معاون اول و اجرایی رئیس جمهور در استان، به نوعی مقدمات سفر ریاست جمهور را فراهم ساخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار: اولویت اصلی رئیس جمهوردر سفر به لرستان اشتغال‎زایی در استان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران در خصوص سفر ریاست جمهوری به استان، بیان کرد: دکتر روحانی به درخواست خود به لرستان سفر می‎کند که این، جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه امید می‎رود استان از برکات این سفر بهره کافی را ببرد، اضافه کرد: طی ۱۵ روز گذشته حضور معاون اول و اجرایی رئیس جمهور در استان، به نوعی مقدمات سفر ریاست جمهور را فراهم ساخت.
شاهرخی ادامه داد: در این مدت استاندار، با برگزاری جلسات فشرده با وزرا، نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی سعی در هر چه پربارتر برگزار کردن این سفر داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: تمام تلاش استاندار در این راستاست که این سفر مانند سبک‎های گذشته به چند مصوبه و طرح نیمه اجرا ختم نشود بلکه اولویت اصلی در راستای اشتغال‎زایی در استان خواهد بود.
وی یادآور شد: مسیر حرکت رئیس جمهور از فرودگاه بوده اما میدان شهدا به سمت ورزشگاه تختی مسیر اصلی همراهی مردم از رئیس جمهور خواهد بود که در سالن تختی در جمع مردم سخنرانی می‎کند.
شاهرخی افزود: سفر ریاست جمهوری دو روزه بوده و در این مدت دو برنامه ویژه و خاص در استان برگزار می‎شود، برای اولین بار عشایر و روستاییانی که از صعب‎العبورترین و دور افتاده‎ترین مناطق استان دعوت شده‎اند با رئیس جمهور دیدار دارند و همچنین نشستی با هلدینگ‎های سرمایه‎گذاری و اشخاص حقیقی و حقوقی که توان سرمایه‎گذاری در استان را دارند تشکیل می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بیان کرد: این افراد از بین سرمایه‎گذاران ملی و بین‎المللی و همچنین لرستانی‎های مقیم خارج و داخل کشور بوده که می‎توانند فرصتی برای تسریع، تسهیل و راه‎اندازی بعضی طرح‎ها و پروژه‎ها مانند پتروشیمی، در استان باشند.
وی گفت: همچنین رئیس جمهور دیداری با منتخبین، برگزیدگان اقشار مردم نظیر ایثارگران، روحانیون و فرهیختگان دیدار دارند که در این جلسه نقطه نظرات خود را ارائه می‎دهند.
شاهرخی ادامه داد: بعد از این برنامه‎ها شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار می‎شود؛ همچنین سفر وزرا به نمایندگی از دولت به سایر شهرستان‎ها و بازدید از طرح‎ها و پروژه‎ها از دیگر برنامه‎های سفر ریاست جمهور است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در رابطه با ارتباط مردم با ریاست جمهور، اضافه کرد: نامه‎های مردمی بهتر است از طریق سامانه ۱۱۱ صورت گیرد تا در اولین فرصت ثبت و به آنها ترتیب اثر داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز