خبرگزاری کار ایران

دریک اقدام حسنه،

تجلیل پیشکسوتان ورزش لرستان از دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۴۲

در راستای تجلیل از بزرگان فوتبال ایران ولرستان وبزرگداشت خدمات وافتخار آفرینی چهر ه های ماندگار ورزش استان از ابراهیم میرزاپور لرستانی دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیش از ۸۰بازی ملی تجلیل شد.

در راستای تجلیل از بزرگان فوتبال ایران ولرستان وبزرگداشت خدمات وافتخار آفرینی چهر ه های ماندگار ورزش استان از ابراهیم میرزاپور لرستانی دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیش از ۸۰بازی ملی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، این مراسم به همت تنی چند از پیشکسوتان وورزش لرستان به نام‌های علی کاظمی، سید مسعود میر آقایی و سیاوش حمشیدی در سالن ورزشی هنرستان خرم آباد برگزار واز خدمات چند ساله ابراهیم میرزاپور در تیم ملی فوتبال ایران وسطح اول فوتبال ایران به پاسدرخشش وبازیهای بیاد ماندنی در مسابقات جام ملت‌های آسبا، مقدماتی جام جهانی وبازیهای بیاد ماندنی جام جهانی ۲۰۰۶آلمان قدر دانی واز طرف پیشکسوتان ورزش لرستان لوح یادبودوهدایایی به میرزاپور اهداءشد.

ابراهیم میرزاپور در حاشیه این مراسم با قدر دانی از متولیان این امر گفت: از علی کاظمی، مسعود میر آقایی وجمشیدی به خاطر این مراسم قدر دانی می‌کنم وخیلی خوشحال هستم که مردم قدر‌شناس لرستان هنوز هم جهرههای همچون میرزاپور‌ها را از یاد نبردند واز قههرمان ملی خود به نیکی یاد می‌کنند.


باید از زحمات تمام کسانی که برای زنده کردن دوباره نام قهرمانان دیار خود تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: باور کنید برگزاری چنین مراسمی در سراسر کشور کم‌نظیر بوده و به ندرت پیش می‌آید که در جامعه فوتبالی ایران برای زنده کردن نام بزرگان این ورزش چنین گردهمایی‌هایی ترتیب داده شود. دروازه‌بان‌اسبق تیم ملی فوتبال کشور افزود: باید هر از چند گاهی مراسمی برای تقدیر از فعالیت زحمتکشان پیشین فوتبال کشور، فارغ از رنگ پیراهن و تعلقات آن‌ها ترتیب داده شود.

دروازبان اسبق تیم ملی ایران تصریح کرد: عمر قهرمانی بسیار زود گذر است وتن‌ها چیزی که می‌ماند خاطرههای دوران قهرمانی است واز مسئولان ارشد استان انتظار دارم نسبت به ورزش استان وقهرمانان وملی پوشان استانکم توجه نباشند.

میرزاپورادامه داد: در گذشته مسئولان یادی از ما نمی‌کردند وبه یاد دارم در سال ۸۵که در آستانه حضور در جام جهانی بودیم وحتی پس از آن مسئولان وقت اداره کل ورزش وجوانان واستانداری لرستان اصلا نمی‌دانستند ابراهیم میرزاپوری وجود دارد ودریغ از یک مراسم خشک وخالی تجلیل از امثال ابراهیم میرزاپور‌ها را انجام بدهند.

وی با قدر دانی از مدیریت جدید ارشد استان گفت: مهندس بازوند از جنس ورزش است وامیدواریم استاندار لرستان هم در مدیریت کلان استانوهم در بحثتوسعه ورزش موفق باشد.

دروازبان اسبق تیم ملی ایران تصریح کرد: در دیداری که جند روز گذشته با استاندار لرستان مهندس بازوند داشتم از توجه جدی وی به مقوله ورزش در ابعاد قهرمانی وهمگانی شگفت زده شدم وامیدوارم با حضور بازوند مشکلات ورزش لرستان مرتفع شود.

وی در جواب سئوال خبرنگار ایلنا در ارتباط با حضور در فوتبال لرستان گفت: فوتبال لرستان چوب عدم حمایت بخش خصوصی ونبود صعنت پویا در استان را می‌خورد واگر با حمایت استاندار امسال لرستان در لیگ دسته اول فوتبال سهمیه کسب کند با توجه به شناخت عمیق از تفکرات مدیریت کلان استان در صورت عدم حضور در لیگ بر‌تر حتما برای شهر واستانم بازی خواهم کرد.

دروازبان اسبق تیم ملی ایران حضور محمدی اصل در راس هرم اداره کل ورزش وجوانان لرستان را به فال نیک گرفت وگفت: محمدی اصل از جنس ورزش وفوتبال است وما باید همهبه محمدی اصل کمک کنیم تا کشتی طوفان زده ورزش لرستان را به ساحل نجات هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز