خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان؛

پایگاه اطلاع‌رسانی منار در لرستان رونمایی شد

کد خبر : ۱۶۷۵۱۷

استان لرستان در زمینه سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است که باید مورد حمایت مسئولان فرهنگی قرار گیرند.

حجت‌الاسلام سید احمد می‌رعمادی در رونمایی پایگاه اطلاع‌رسانی منار در خرم‌آباد، اظهار کرد: امیدواریم این پایگاه منشا خیر و برکت در استان لرستان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، وی عنوان داشت: خوشبختانه استان لرستان در بحثفضاهای مجازی در کشور از رتبه خوبی برخودار است.

میرعمادی متذکر شد: استان لرستان در زمینه سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است که باید مورد حمایت مسئولان فرهنگی قرار گیرند.

* فرهنگ پایه پیشرفت و اقتصاد کشور است

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: مسئولان باید کارهای فرهنگی استان را مورد حمایت قرار دهند، زیرا فرهنگ پایه پیشرفت و اقتصاد کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان متذکر شد: با شعار امسال فرهنگ و اقتصاد پویا را در استان دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رشد کمی و کیفی در بحثمطبوعات و خبرگزاری‌ها طی چند سال گذشته در استان لرستان شاهد بوده‌ایم.

* حضور جوانان در بین رسانه‌ها امیدوار کننده است

می‌رعمادی یاد‌آور شد: امروز خوشبختانه شاهد حضور جوانان در عرصه رسانه‌ها هستیم که این برای ما امیدوار کننده است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان داشت: امیدواریم پایگاه اطلاع‌رسانی منار با صداقت و صراحت در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسانه‌ها رسالت خطیر و سنگین پیام‌رسانی را به عهده دارند و باید در این رسالت با صداقت عمل کنند.

وی تصریح کرد: جوهره‌ انسان در رسالت و پیامی است که به دیگران می‌رساند.

حجت‌الاسلام می‌رعمادی با بیان اینکه رسانه‌ها باید با صداقت و عدالت به مردم خدمت کنند، افزود: نافع‌ترین مردم کسی است که بیشتر به مردم خدمت کند.

* وجود یک پایگاه اطلاع‌رسانی واحدی برای فضاهای مجازی ضروری است

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از چیزهای که ضروری است و باید دنبال کنیم، یک شبکه اطلاع‌رسانی واحدی برای فضاهای مجازی ایجاد تا در برابر هجمه‌های فرهنگی که به استان وارد می‌شود، مانند آهن ایستادگی کنیم.

* در فضای مجازی باید یک خاک‌ریز مقابله با هجمه‌های فرهنگی وجود داشته باشد

وی گفت: در فضای مجازی باید خاک‌ریزی که جلوی هجمه‌های دشمن را بگیرد و جامعه را حفظ کند داشته باشیم.

می‌رعمادی با بیان اینکه امروز رسانه‌های ما می‌توانند در فضای مجازی نقش مهمی ایفا کنند، متذکر شد: امروز فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی ایران است.

*مدیران جهادی باید توسط رسانه‌ها معرفی شوند

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مدیریت جهادی سه عنصر کلیدی علم و دانش، تکیه بر ارزش، تلاش و کوشش را در خود دارد، بنابراین در استان هر کسی که این سه عنصر را داشته باشد، باید به عنوان مدیر جهادی اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید نظارت شود که اعتبارات فرهنگی آیا در جهت رشد فرهنگی و ایجاد فرهنگ پویا مصرف می‌شود، یا خیر که این کار وظیفه مسئولان فرهنگی است.

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امشب در رونمایی پایگاه اطلاع‌رسانی منار در خرم‌آباد، اظهار کرد: امیدواریم این پایگاه منشا خیر و برکت در استان لرستان شود. - See more at: http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۳۰۲۲۱۰۰۱۶۹۸#sthash. x۶ioplj۲. dpuf
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز