خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد مطرح کرد:

کاهش و مهار سرقت در خرم آباد از عمده‌ترین برنامه نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۷۲

در سال‌جاری فرماندهی انتظامی خرم آباد برنامه‌های مهمی را در اولویت کاری قرار داده است که کاهش و مهار سرقت در شهرستان از عمده‌ترین این برنامه‌هاست.

فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد، با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در خرم آباد گفت: در سال‌جاری فرماندهی انتظامی خرم آباد برنامه‌های مهمی را در اولویت کاری قرار داده است که کاهش و مهار سرقت در شهرستان از عمده‌ترین این برنامه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ ˈحسین نجفی ˈ در جمع خبرنگاران افزود: طرح تعطیلات نوروزی نیروی انتظامی از ۲۸ اسفندماه گذشته آغاز و تا تاریخ ۱۷ فروردین سال‌جاری ادامه داشت.

وی اظهار داشت: در این ایام با حضور واحد‌های گشتی در پوشش طلا فروشی‌ها، بانک‌ها و مراکز تجاری تا قبل از شروع سال جدید وضعیت امنیتی شهرستان به نحو مطلوبی کنترل شد که در‌ایم تعطیلت نیز با حضور نیروهای انتظامی در پارک‌ها، تفرج‌گاه‌ها و محل‌های اسکان امنیت شهرستان کنترل شد.

وی تصریح کرد: در این ایام همچنین با دستگیری۱۷۰ سارق سابق دار و دستگیری یک هزار و ۱۴۷ معتادان سطح شهرو تحویل به کمپ دولتی بابا عباس، کاهش جرایم به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در خرم آباد گفت: در سال‌جاری فرماندهی انتظامی خرم آباد برنامه‌های مهمی را در اولویت کاری قرار داده است که کاهش و مهار سرقت در شهرستان از عمده‌ترین این برنامه‌هاست.

وی در ادامه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: جمع آموری کارتن خواب‌ها و تحویل به کمپ دولتی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و ایجاد امنیت اخلاقی با محوریت پلیس اطلاعات استان و جمع اوری قلیان خانه‌ها و فروش مشروبات الکی از اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد است.
وی با تاکید بر اینکه آمار کشفیات خودروهای سرقتی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: تلاش نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد سرقت منزل ۲۸ درصد، سرقت مغازه ۲۶ درصد، سرقت موتور سیکلت ۴۴ درصد کاهش داشته است.
سرهنگ نجفی عنوان کرد: همچنین سرقت در اماکن خصوصی و دولتی با ۵۸ درصد، سرقت احشام ۲۶ درصد، لوازم خودرو ۳۲ و کیف قاپی ۲۹ درصدکاهش مواجه شده است.
وی از آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای همکاری با رسانه‌ها در زمینه آموزش مردم برای پیشگیری از جرم خبر داد و گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی نقش اساسی در تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی دارند.
وی در ادامه افزود: مهم‌ترین رسالت خطیر اصحاب رسانه‌‌ همان روشنگری، اطلاع رسانی به موقع، شفاف و صحیح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز