خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

جشنواره خیران مدرسه‌ساز در لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۳۹

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان: اختتامیه شانزدهمین جشنواره ی خیران مدرسه‌ساز کشور به‌عنوان بزرگ ترین اجتماع خیران مدرسه‌ساز با حضور دو هزار نفر و به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان: اختتامیه شانزدهمین جشنوارهٔ خیران مدرسه‌ساز کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع خیران مدرسه‌ساز با حضور دو هزار نفر و به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین اسدی‌پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان امروز شنبه، در نشست توجیهی کار‌شناسان روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی ادارات آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مراسم اختتامیهٔ شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز کشور به میزبانی لرستان خبر داد.

وی گفت: اختتامیه شانزدهمین جشنوارهٔ خیران مدرسه‌ساز کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع خیران مدرسه‌ساز با حضور دو هزار نفر و به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنوارهٔ هشتم خرداد امسال در سالن ورزشی شهید چاغروند، مجموعهٔ ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: رویکرد اصلی این جشنوارهٔ تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است.
اسدی‌پور گفت: استان لرستان از حیثتکمیل پروژه‌های نیمه تمام رتبهٔ اول را در کشور به خود اختصاص داده است.
یادآور می‌شود، در پایان این نشست توجیهی از دو طرح «خشت تا بهشت» و طرح «چشمه‌های ماندگار» اداره‌ ی کل نوسازی استان لرستان رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز