خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بروجرد:

باید برای حل مشکلات اقتصادی حمایت از نیروی کار ایرانی محقق شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۱۲

امام جمعه بروجرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید برای حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به اهداف شعار سال، حمایت از نیروی کار ایرانی محقق شود.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید برای حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به اهداف شعار سال، حمایت از نیروی کار ایرانی محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین " حسن ترابی " درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: این حمله که با هدف آزاد کردن گروگانهای این کشور از پیش طراحی شده بود بار دیگر موجب رسوایی امریکا شد.

وی افزود: نظامیان امریکا در آن عملیات گسترده در صحرای طبس گرفتار طوفان شن شدند و الطاف الهی و امداد غیبی در صحرای طبس به یاری کشور آمد و بار دیگر خداوند اراده کرد تا سردمداران شرک و کفر را نابود نماید.

به گفته وی ملت ایران در طول ۳۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در مصاف با امریکای جنایتکار همواره با عنایت الهی و صبر و مقاومت، پیروز شده و در مقاطع مختلف امریکا را به شسکت سنگین وادار کرده اند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان گفت: هدفمندی یارانه ها راهی است که برای نجات اقتصاد کشور باید طی شود و موفقیت این راه نیازمند عزم ملی و همراهی مردم با مسوولان است.

وی با بیان اینکه با داشتن مدیران جهادی و روحیه انقلابی می توانیم بر مشکلات کشور فائق شده و از این مرحله عبور کنیم، تاکید کرد: درمرحله دوم همدفمندی یارانه ها دستگاه قضایی باید با افراد سودجویی که به بهانه گران شدن نرخ انواع فراوده های نفتی، قیمت اجناس را بالا می برند و فشار زیادی را بر خانواده های کم درآمد تحمیل کنند برخورد نماید.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته کارگر و ارزشی که اسلام برای کارگران قایل است اشاره کرد و گفت: اسلام کارگری را که در سنگر تولید، مجاهدت و تلاش می کند و موجب رونق اقتصادی شده و مشکلات مردم را حل می کند، مجاهد فی سبیل الله می داند و ارزش کارگر را تا جایی بالا می برد که عرق جبین آن را همانند قطرات خون شهدا می داند و برای آن ارزش قایل است.

وی افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید برای حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به اهداف شعار سال، حمایت از نیروی کار ایرانی محقق شود.

به گفته وی اگر می خواهیم اقتصاد کشور شکوفا و مقاوم سازی شود باید از قشر زحمتکش کارگر حمایت شود زیرا این افراد هستند که تهدیدات دشمن را به یک فرصت برای پیشرفت کشور تبدیل می کنند و تحریمهای دشمن را بی اثر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و این هفته را فرصتی برای قدردانی از معلمان و اساتید دانست.

امام جمعه بروجرد افزود: نسل جوان و نوجوان امروز به عنوان امانت در اختیار آموزش و پرورش و دانشگاه هستند و باید طبق معیارهای اسلامی هم از نظر تربیت شخصیتی و هم ایجاد تخصص و کارآمدی پرورش یابند.

وی پیشرفت کشور را در گرو تلاشهای ایثارگرانه معلمان دانست و افزود: اگر بناست در آینده کشوری مستقل داشته باشیم باید قبل از هر چیز نیروی خلاق و مبتکر و کارآمد داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز