خبرگزاری کار ایران

فرماندار دورودخبرداد؛

همایش یک‎صد هزارنفری همراه با پیاده‎روی عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۰۸

فرماندار دورود خبرداد: همایش خانوادگی پیاده‎روی صبح و نشاط با حضور قشرهای مختلف مردم در دورود برگزار شد.

فرماندار دورود از برپایی همایش خانوادگی پیاده‎روی صبح و نشاط با حضور قشرهای مختلف مردم این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این همایش که از شبکه‎های سه سیما و افلاک لرستان پخش شد، با استقبال بی‎نظیر علاقه‎مندان روبرو شد.

فرماندار دوروددر گفتگو با خبرنگار ایلنا گقت: تعداد یکصدهزار برگه ثبت‎نام به ما داده بودند که تقریبا همه را تحویل علاقه مندان دادیم و استقبال چشمگیری از این همایش شد.

نعمتی ادامه داد: طول مسیر پیاده‎روی بیش از سه کیلومتر بود و با این استقبال سعی می‎کنیم در آینده نیز از این دست برنامه‎های ورزش همگانی در شهرستان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به قید قرعه به یک نفر خودروی پراید اهدا شد و علاوه بر آن ده‎ها جوایز دیگر از جمله سفرهای زیارتی و انواع سکه به شرکت‎کنندگان تقدیم شد.

ماشاالله نعمتی با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان دورود، اظهار داشت: این همایش به منظور ترویج فرهنگ پیاده‌روی و همچنین ایجاد شور و نشاط در جامعه به همت استانداری لرستان واداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.

نعمتی در پایان ابراز داشت: این مراسم از صبح روز ۵ اردیبهشت رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) با حضور همه شهروندان دورودی آغاز شد و در پایان نیز برنامه‌های متنوعی برگزار شد.
در این همایش بزرگ نماینده مردم دورود وازنا در مجلس دکتر قائدرحمت، کورانی فرمعاون استاندارومحمدی اصل مدیر کل ورزش وجوانان لرستان، وتنی چند از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز