خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های لرستان:

پروژه‌های نیمه کاره کتابخانه‌های لرستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۸۵

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های لرستان: ۲۱ کتابخانه مشارکتی در سطح استان لرستان وجود دارد و تعدادی از پروژه‌های مربوط به کتابخانه‌ها از جمله کتابخانه مصلی الغدیر خرم‌آباد تا پایان سال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های لرستان گفت: ۲۱ کتابخانه مشارکتی در سطح استان لرستان وجود دارد و تعدادی از پروژه‌های مربوط به کتابخانه‌ها از جمله کتابخانه مصلی الغدیر خرم‌آباد تا پایان سال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، امیر فرزامی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های استان لرستان در دیدار مدیران دستگاه های فرهنگی و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان که در بیت امام جمعه خرم‌آ‌باد برگزار شد، به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد و گفت: معلمان و کتابداران در مقوله فرهنگ در خط مقدم قرار دارند و برای تحققق شعار سال مسئولیت این دو قشر بسیار مهم و اساسی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ کتابخانه نهادی در استان وجود دارد که ۳۰ باب آن فعال است و مابقی نیز امسال فعال خواهند شد.
فرزامی ادامه داد: در حال حاضر دو کتابخانه در بروجرد با پیشرفت بالای ۸۰ درصد و یک کتابخانه در پل‌دختر در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال این کتابخانه‌ها نیز به بهره‌برداری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز