خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آبادخبرداد:

بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر نوروزی در خرم‎آباد از کمپ‎های شهرداری بهره‎مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۷۳

شهردارخرم‎آباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات و امکانات رایگان کمپ‎های این نهاد بهره‎مند شدند.

شهردار خرم‎آباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات و امکانات رایگان کمپ‎های این نهاد بهره‎مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدمهرابی در جمع خبرنگاران، افزود: به طور متوسط روزانه ۲۰ هزار نفر از انواع خدمات این نهاد از جمله یک تخته چادر نصب شده، دو تخته پتو، یک دستگاه گرمایشی، یک بسته فرهنگی و یک بسته بهداشتی بهره‎مند شده و خدماتی از قبیل امداد خودرو، تماشاخانه تلویزیون، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌‎گیرد.

وی اظهار کرد: خدمات دهی شهرداری خرم آباد به مسافران نوروزی طی تعطیلات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است.

شهردارخرم‎آباد تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر ورود گردشگران و مسافران نوروزی به این شهر، دو هزار ظرفیت اسکان جدید برای گردشگران فراهم شد.

مهرابی اضافه کرد: پیش از این پنج کمپ اسکان رایگان مسافران نوروزی با یک هزار چادر اقامتی در سطح شهر خرم آباد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کمپهای اسکان موقت در بوستان‎های کیو، بانوان، دانشجو، نسترن و شریعتی شهر خرم آباد ایجاد و راه اندازی شده است، گفت: ورود و اقامت گردشگران نوروزی در خرم آباد بیشتر از میزان پیش بینی شده بوده و به همین منظور ایجاد ظرفیت‎های اسکان بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز