خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان خبر داد؛

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی نوروزی در جاده های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۶

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در روزهای سپری شده تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ایلنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در روزهای سپری شده تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد سرهنگ " سید محمودرضا حسینی " در تشریح این خبر گفت: با استقرار نیروهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان، کلیه‌ی عبور و مرورها تحت کنترل می‌باشد و هیچ گونه مشکلی تا کنون در وضعیت عبور و مرور به وجود نیامده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۸ روزه از تاریخ شروع طرح نوروزی، با بررسی‌، تجزیه و تحلیل انجام شده خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل، در فقره تصادف فوتی ۳۳ درصد و در تعداد فوت در صحنه ۱۲ درصد کاهش داشته‌ایم که امیدوارم این روند کاهش تا پایان طرح نوروزی ادامه داشته باشد.

سرهنگ حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در رانندگی‌، بیان داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به خصوص در جاده‌های دو طرفه‌، چون وضعیت این جاده‌ها مناسب نیست توسط رانندگان ضروری است به طوری که با کوچک‌ترین انحراف تصادفات مرگ‌باری رقم خواهد خورد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان این که در روزهای آینده تعطیلات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی افزایش می‌یابد‌، خاطر‌نشان کرد: توصیه می‌کنم رانندگان در جاده‌های دو طرفه توجه ویژه‌ای به رانندگی داشته باشند و از تخلف انحراف به چپ و سبقت غیر‌مجاز در این جاده‌ها خودداری کنند.

حسینی افزود: از ابتدای اجرای طرح میزان تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد و همچنین آمار تعداد مجروحین ۳۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت‌: در سطح استان ۷۰ تیم نا‌محسوس و محسوس حضور دارند که با رانندگانی که فضای مخاطره‌آمیز را برای دیگران ایجاد می‌کنند بر خوردقاطع خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز