خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

حرمت ایام فاطمیه در نوروز و چهارشنبه ی آخر سال حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۷۴

فرمانده ی انتظامی لرستان گفت: امیدواریم مردم به ویژه جوانان در چهارشنبه ی آخر سال نسبت به رعایت دیگر همنوعان خود از مواد محترقه کم خطر استفاده کنند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت:: امیدواریم مردم به ویژه جوانان در چهارشنبه آخر سال نسبت به رعایت دیگر همنوعان خود از مواد محترقه کم خطر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه اصلی اصحاب رسانه بسترسازی مناسب برای اعتماد آحاد جامعه است.
وی افزود: اگر امروزه شاهد افزایش سطح مشارکت مردم با نیروهای انتظامی هستیم به یقین زحمت آن بر دوش اصحاب رسانه بوده است که با اطلاع‌رسانی خود سطح اطلاعات مردم را بالا برده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان بابیان اینکه ۳۴ هزار و۸۱۹ عدد مواد محترقه پرخطر در لرستان توسط پلیس پیشگیری انتظامی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ۳۵درصد کشف مواد محترقه پرخطر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
وی درادامه خاطر نشان کرد: ۳۷ نفر از کسانی که در توزیع مواد محترقه پرخطر فعالیت داشته‌اند دستگیر شده‌اند.
این مسئول تاکید کرد: پلیس همه تلاش خود را برای پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال انجام می‌دهد.
وی درادامه گفت: همچنین ۸۸۶ هزارو ۴۲۶ انواع مواد محترقه کم خطر در استان کشف شد که در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته ایم.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان به کاهش استفاده از مواد محترقه در بین مردم اشاره کرد و متذکر شد: اطلاع‌رسانی‌های سال‌های گذشته در مورد آسیب‌های ناشی از این نوع بی‌احتیاطی‌ها به کاهش آنها کمک قابل توجهی کرده است.
وی برخورد قضایی با فروشندگان مواد محترقه خطرناک را در حفظ امنیت مردم در ایام پایانی سال ضروری دانست و گفت: استفاده از مواد محترقه و ناامن ممکن است موجب ایجاد حوادثو مشکلات ناگواری برای مردم شود.
سردار محمد قنبری با بیان اینکه نباید چهارشنبه ی آخر سال را به چهارشنبه ‏سوزی تبدیل کرد، خواستار اهتمام و توجه مسوولان، خانواده‏ ها و دانش ‏آموزان نسبت به خطرات حوادثچهارشنبه ی آخر سال شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه وظیفه ایجاد نظم و امنیت درجامعه، بر عهده ی پلیس است، فرماندهی انتظامی لرستان برای حفظ آرامش شهروندان به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و آسیب‏ پذیری جوانان و نوجوانان در چهارشنبه ی آخر سال، در تمام میادین و خیابان‏های سطح شهر حضور خواهد یافت.
وی تأکید کرد: با هماهنگی مراجع قضایی با افراد مخل آسایش و فرصت‏طلبان و با متخلفان که قصد تجاوز به حریم شخصی شهروندان را داشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال، تصریح کرد: امیدواریم مردم به ویژه جوانان در چهارشنبه ی آخر سال نسبت به رعایت دیگر همنوعان خود از مواد محترقه کم خطر استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های این فرماندهی در ایام نوروز اشاره کرد واظهار داشت: در این راستا کنترل تفرجگاه ها، مراکز گردشگری و محل اسکان موقت مسافران نوروزی در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده ی انتظامی لرستان گفت: ۳۰۰ واحد گشت نامحسوس پلیس در ایام نوروز در لرستان فعال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز