خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۵۷

طی حکمی از سوی گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، محسن یوسف وند به سمت معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

ایلنا: در حکمی از سوی گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، محسن یوسف وند به سمت معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، طی حکمی از سوی گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، محسن یوسفوند به سمت معاون پرورشی و فرهنگی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در راه تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت موفق و موید باشید.
گفتنی است، محسن یوسفوند فوق لیسانس علوم قرآن و حدیثمی باشد. وی سابقه معاونت پرورشی شهرستان الشتر، مسئول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش لرستان و ۴سال مسئولیت کمیته ارتباطات وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

محسن یوسف وند معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در سخنانی مهمترین برنامه های خود را در این حوزه گسترش و تعمیق فعالیتهای پرورشی، بومی سازی فعالیتهای پرورشی، نهادینه کردن برنامه های تربیتی در مدارس و پرهیز از افراط و تفریط در مسائل تربیتی، تعامل و مشارکت با نهادها و دستگاههای فرهنگی و گسترش فرهنگ اقامه نماز اعلام کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: امروزه به این باور رسیده ایم که بیش از هر زمان دیگری باید برنامه های تربیتی و پرورشی مد نظر قرار گیرد و بعد پژوهشی در آن به صورت ویژه لحاظ گردد تا هم ایده های نو را تقویت کنیم و هم بتوانیم پاسخ علمی متقنی را برای پرسمان های زیادی که نسل فردای سرزمینمان درخود دارند را داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از علی قربانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی که به کسوت بازنشستگی نائل شدند تجلیل گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز