خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در لرستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۵۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام متقاضیان در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام متقاضیان در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد " حامد ویس کرمیˈ " در جلسه کمیته راهبردی این اداره کل با اشاره به آغاز ثبت نام در این جشنواره گفت: کارآفرینان استان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان lorestan. mcls. gov. ir و یا آدرس اینترنتی www. karafarinanebartar. ir نسبت به ثبت نام و ارسال مستندات کارآفرینی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کارآفرینان از طریق سامانه اینترنتی انجام می شود، اظهار داشت: فعالان اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که دارای سابقه کارآفرینی هستند می توانند تا ۹۳/۰۱ / ۲۷ از طریق سامانه اینترنتی فوق ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان، با بیان اینکه نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه اول سال ۹۳برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو سطح استانی وملی برگزار می شود.

ویس کرمی در ادامه گفت: این جشنواره در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، فراهم سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان با نوآوریها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گام های مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، افزود: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات کارآفرینان استان که در چرخه توسعه اقتصادی تلاش کردند، قدردانی نماید.

وی اظهار داشت: کارآفرینان استان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان به شماره تلفن های ۳۲۳۸۲۲۷و ۳۲۲۹۸۲۴تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز