خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، پیش درآمد کلید حماسه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۹۱

استاندار لرستان گفت: ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت پیش درآمد و کلید حماسه اقتصادی در کشور است.

ایلنا: استاندار لرستان گفت: ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت پیش درآمد و کلید حماسه اقتصادی در کشور است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " به نقل ازروابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند " در شورای توسعه و برنامه ریزی استان افزود: از جمله تبعات مثبت و دستاوردهای ارزشمند خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری، حضور دوباره کشورهای غربی در پای میز مذاکره با ایران اسلامی و کسب موفقیت ژنو بود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه سران سه قوه در خصوص ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: درهمین راستا رییس جمهوری سیاست های اجرایی در خصوص اقتصاد مقاومتی را در ۱۱ ماده به معاون اول خود ابلاغ کرده است.

استاندار لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی در حقیقت راهکارهای توسعه گراست که دولت یازدهم از ابتدای فعالیت سیاست های متناسب با این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

" بازوند " افزود: همگان براین باورند که ابلاغ و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی رفع مشکلات موجود کشور در حوزه های اقتصادی است.

به گفته استاندار لرستان، درهمین رابطه کمیته ای برای اجرای سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی در استان لرستان تشکیل شده و این سیاست ها به عنوان نقشه راه استان برای فعالیت های اقتصادی سال ۹۳ بکار گرفته می شود.

" بازوند " اظهار کرد: مدیریت ارشد اجرایی استان و دیگر مسوولان استان براین باروند که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در لرستان، اجرای سیاست های ابلاغی در خصوص اقتصاد مقاومتی موجب رفع بسیاری از مشکلات و محرومیت های این استان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز