خبرگزاری کار ایران

در پی برگزاری مطلوب وموفق رقابتهای قهرمانی ووشو کشور صورت گرفت؛

تقدیرعضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو ازمدیر کل ورزش وجوانان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۱

در پی برگزاری مطلوب وموفق رقابتهای قهرمانی ووشو کشور(انتخابی تیم ملی) مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو کشور، طی نامه ای از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان تقدیر کرد.

در پی برگزاری مطلوب وموفق رقابتهای قهرمانی ووشو کشور(انتخابی تیم ملی) مهدی علی نژاد، رئیس فدراسیون ووشو کشور، طی نامه ای از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد،، در پی برگزاری مطلوب رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور(‌انتخابی تیم ملی‌) که آذرماه در خرم‌آباد انجام شد، " مهدی علی‌نژاد " رئیس فدراسیون ووشوی کشور و عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو‌، با ارسال پیامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از میزبانی شایسته استان لرستان و زحمات مدیر کل ورزش و جوانان این استان اعلام کرد.

در متن نامه علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشوی کشور خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای رضا محمدی‌اصل

مدیر کل محترم اداره ورزش وجوانان استان لرستان

با سلام و تحیات وافر الهی؛

احتراماّ؛ با عنایت به برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی ووشو بخش آقایان به میزبانی بسیار مطلوب آن استان در سال ۹۲ و حمایت حضرت‌عالی در راستای برگزار‌ی این دوره از مسابقات و حضور سبز شما که موجب تشویق و ترغیب جوانان خداجو و با غیرت استان لرستان را فراهم نموده، تقدیر و تشکر خود از جناب‌عالی اعلام داشته و از خداوند منان سلامی و توفیق روز‌افزون شما برادر بزرگوار را در عرصه خدمت به جامعه ورزش مسئلت می‌نمایم‌.

امید است در ظل توجهات خداوند متعال و تحت عنایات خاص حضرت بقیةالله(‌روحی و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه الفداء‌) بیش از پیش موفق و موید باشید.»

قابل ذکر است رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ۱۸ تا ۲۳ آذرماه در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز